کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

طرح نوروزی فعالیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با ۲۴ پایگاه موقت و ثابت

11 اسفند 1401 ساعت 10:28

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.
به گزارش کبنانیوز، کاظم فلاحی دوست افزود: هفت پست موقت، ۶ پایگاه ثابت، یک پایگاه آنست آموزش سگ‌های جستجوگر، ۹ کشیک امدادی و یک مرکز کنترل هماهنگی هلال احمر در طرح نوروزی به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت در این مراکز امدادی موقت و سیار آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
وی همچنین از فعالیت ۷ پست سیار جوانان در هفت شهر استان خبر داد و گفت: ۳۵ نفر در هر روز در پست‌های سیار ایجاد شده در ورودی شهر‌های یاسوج، دوگنبدان، چرام، بهمئی، دهدشت، سی سخت و باشت به مسافران خدمات راهنمایی گردشگری ارائه می‌دهند.
فلاحی دوست با اشاره به اینکه مجوز ایجاد پست سیار در دو شهرستان لنده و مارگون از مرکز داده نشد، افزود: این دو شهرستان پست سیار امدادی دارند و خدمات از طریق آن‌ها به مسافران ارائه می‌شود.
وی از برپایی خیمه نماز در مجاورت پست‌های سیار جوانان هلال احمر در ورودی مراکز هفت شهر نیز خبر داد و یادآور شد: در این خیمه احکام شرعی به مراجعه کنندگان آموزش و نماز جماعت نیز برپا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در پست‌های سیار جوانان هلال احمر کار راهنمایی گردشگران را انجام می‌دهند، اضافه کرد: انجام تست‌های قند خون، فشار خون و کمک‌های امدادی نیز آموزش داده می‌شود.


کد مطلب: 459195

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459195/طرح-نوروزی-فعالیت-هلال-احمر-کهگیلویه-بویراحمد-۲۴-پایگاه-موقت-ثابت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1