تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۵۸۷۴۵
ورود به بازار کار با طرح کارورزی /

شرایط استخدام کارورزی اداره کار کهگیلویه وبویراحمد

۰
شرایط استخدام کارورزی اداره کار کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان : دانش آموختگان دانشگاهی در طرح کارورزی با شرکت در دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی کسب کرده و با فضای کسب و کار در محیط واقعی آشنا می‌شوند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان اظهار داشت: دانش آموختگان دانشگاهی در طرح کارورزی با شرکت در دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی کسب کرده و با فضای کسب و کار  در محیط واقعی آشنا می‌شوند.
وی با بیان اینکه این طرح زمینه‌ای مناسب برای ورود به بازار کار است، گفت: در سال جاری،تعداد ۲۶۷ قرارداد کارورزی در استان منعقد شده و این فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌توانند با کسب مهارت در محیط کار واقعی در همین واحدها و کارگاه‌ها جذب شوند.
حمیدرضا واعظی زاده افزود: با پشتیبانی دولت و در راستای ایجاد زمینه‌های لازم برای به کارگیری نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی، این طرح مهم و جدید همراه با مهارت آموزی و هدایت آنان به سوی بازار کار در دستور کار قرار گرفته ودرحال اجراست .
وی تصریح کرد: کار فرمایانی که فارغ التحصیلان دانشگاهی را در واحد تولیدی یا صنعتی خود جذب کنند از مشوق‌هایبیمه ای نیز  برخوردار می‌شوند.
واعظی زاده با بیان اینکه این کارفرمایان از مشوق‌های بیمه‌ای ۲۰ درصدی برخوردار می‌شوند، گفت: به کارفرمایان مشمول این طرح، از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان سهم بیمه‌ای کارورز، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: فاغ التحصیلان دانشگاهی می توانند با مراجعه به واحد های اشتغال در ادارات تعاون کار ورفاه اجتماعی از مزایای این طرح برخوردارشوند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1