کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شهرستان کهگیلویه؛

المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

20 بهمن 1401 ساعت 16:45

المپیاد ورزشی مدارس استعداد‌های درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با حضور رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و مسئولان شهرستانی در سالن ورزشی شهید باهنر دهدشت برگزار شد.


المپیاد ورزشی مدارس استعداد‌های درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با حضور رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و مسئولان شهرستانی در سالن ورزشی شهید باهنر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، این دوره از مسابقات با حضور ۲۶۰ دانش‌آموز از ۳ شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می‌شود.  
فریدون فاطمی‌زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه _ در این مراسم افتتاحیه ضمن تبریک و گرامیداشت فجر چهل و چهارم شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و افزود: ما سلیمانی‌های فراوانی را از دست دادیم تا امروز به برکت خون آن‌ها احساس عزت، افتخار و آرامش کنیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
فاطمی‌زاده به نامگذاری المپیاد‌های ورزشی به نام شهید سپهبد سلیمانی اشاره کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهید سلیمانی نشان دهنده زنده بودن راهش است، راهی که تا ایجاد تمدن اسلامی استمرار خواهد داشت.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه بیان کرد: دانش‌آموزان مدارس استعداد‌های درخشان در ۴ رشته ورزشی تنیس روی میز، والیبال، فوتسال و شطرنج در دو رده آموزشی متوسطه اول و دوم به رقابت می‌پردازند.
عبدالرحمان چمن آرا _ رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد _ در این مراسم با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: روز نابودی ظلم و طلوع روشنایی مجدد اسلام بود.
چمن با اشاره به نامگذاری المپیاد‌های ورزشی به نام شهید سپهبد سلیمانی گفت:‌ایشان جز شاخصه‌های تاریخی و ماندگار در دنیا خواهد ماند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های تمام ساعتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد افزود: برای اولین بار در کشور در خانواده سمپاد المپاد‌های ورزشی جز برنامه‌هایی بود که باید وارد مدارس سمپاد می‌شد.  
رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان از ایجاد سلامتی جسمی و روحی، رفاقت و دوستی، رقابت ورزشی، تبادل فرهنگ و رسوم بومی هر شهرستان و اردوی تفریحی به عنوان خروجی این المپیاد ورزشی نام برد.
چمن بیان کرد: این مسابقات صبح امروز آغاز و تا پایان امروز نیز ادامه دارد و برندگان این رقابت‌ها نیز در پایان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 














کد مطلب: 458196

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458196/المپیاد-ورزشی-مدارس-استعدادهای-درخشان-کهگیلویه-بویراحمد-آغاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1