تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب : ۴۵۷۶۹۸
در جلسه شورای اداری کبگیان بامحوریت دهه فجر مطرح شد

تشریح برنامه ها و مصوبات ستاد دهه فجر کبگیان در دفتر امام جمعه چیتاب

حجت الاسلام پژمان: همه ما وظیفه حضور در برنامه های فرهنگی پاسداشت ارزشهای اسلام و انقلاب را داریم.
۳
تشریح برنامه ها و مصوبات ستاد دهه فجر کبگیان در دفتر امام جمعه چیتاب
کبنا ؛جلسه شورای اداری بخش کبگیان باحضور امام جمعه، بخشدار مدیران ادارات شوراها ودهیاران بخش به مناسبت برنامه ریزی جهت اجرای ”دهــه فجر ۱۴۰۱” در دفترامام جمعه چیتاب برگزارشد.
به گزارش” کِبنـا“ ازچیتاب، جلسه شورای اداری بخش کبگیان باحضور امام جمعه، بخشدار و مدیران ادارات به مناسبت برنامه ریزی جهت اجرای”دهــه فجر” کبگیان دردفترامام جمعه چیتاب برگزارشد.
حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در این جلسـه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به وظیفه مسئولان اداری در قبال ارزشهای انقلاب بویژه در این موقعیت خاص گفت: هر مسئولی با تبیین خدمات واسعه نظام در محدوده خدمتش، امیدوار بودن را در نهایت خستگی‌ناپذیری، والزامات توجه به جوانان، با شفافیت و عدم پنهان‌کاری در میان مردم نهادینه کرد رخنه هیچ نفاق و دشمنی در القاء یأس و نا امیدی نخواهد توانست دلسردش کند و در محدوده خدمتش تاثیر بگزارد.
حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد: همه ما واقف و آگاهیم که امنیت شغلی و اجتماعی امروزه ماها مدیون رسالت تأسیس، تثبیت و تحکیم انقلاب باخون فرزندان، پدر و مادرانِ همین مردمی است که هرآنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم این نظام کردند تا عزت و حیثیتمان در بند استعمار و استبداد نباشد، و ماها باید به مصداق یک مسئول در تِـرازِ جمهوری اسلامی به این ولی نعمتان خدمت کنیم.
سید فرج الله پـژمان افزود: انقلاب مختص همه مردم و همه مسئولان در هر سلیقه و طیفی هست و هرکسی با حس فراجناحی درخدمت به قشری از مردم کوتاهی کند خیانتکار به انقلاب خون شهداست و هر دو دنیا پاسخگوست.
وی با اشاره به نیرنگ تزریق یَـأس و نا أُمیدی دشمن در بی توجهی مردم و مسئولان جهت کمرنگی حضور دربرنامه های فرهنگی، پاسداشت ارزشهای اسلامی وانقلاب هم گفت: مسئولان در این قضیه سفت و سخت مراقب باشند زیرا زیبنده مسئولان ادارات ونهادهای خدمترسان دراین بخش۷۶ شهیدی و اولین شهید مدافع حرم استان نیست که دربرنامه های فرهنگی کم فروغ باشند و این همان تن دادن به آخرین خواسته دشمن است.
امام جمعه کبگـیان بااشاره به مقوله انقلابی بودن در ردای برخی از مسئولان و ادارات هم گفت: متاسفانه برخی با پرستیژ حق به جانب و پرادعا خیلی هم بهشون بر میخورد که بگویند انقلابی هستیم و انگار از جایی دیگر و خارج از حیطه انقلاب در نهادهای این نظام گزینش شده اند.
وی با اذعان به حضور بالا ،پرشور و گرم مسئولان در این جلسه تصریح کرد: برخی از مسئولانیکه حضورشان در برنامه های فرهنگی پاسداشت ارزشهای انقلاب کمرنگ است علت نیامدنشان چیست و جناب بخشدار که خود انقلابی و همیشه خط مقدم برنامه های فرهنگی انقلاب است باید در حضور و غیاب احتمالی افراد با جدیت تمام توبیخشان کند.
حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد: آیا مسئولان ما نمی دانند اگر این انقلاب نبود الان کجا وچه سرنوشتی داشتند وچراکسانیکه نون خور این انقلابند، و از خون شهدا به این موقعیت رسیده اند باید در برنامه های انقلاب کم تحرک یا غایب باشند.
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان هم در ادامه این جلسه خطاب به مدیران حاظر در جلسه گفت: پیروفرمایشات امام جمعه محترم و صد البته طبق وظیفه هر مسئول موظف است با پویائی دربرنامه ها جهت اجراء مو به موی مصوبات ستاد دهه فجر حضور داشته باشد. بخشدارکبگیان افزود: هرمدیری موظف به مزین کردن اداره خود به نقوش وتزئینات و بام اداره اش به پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دهه فجر امسال می باشد و قطعاََ کسانیکه نسبت به دین ارزشهای انقلاب واسلام بی تفاوت باشند باید جوابگو باشند.
محسنی فر با اذعان به اینکه بامدیر و مسئولان کم فروغ در برنامه های فرهنگی انقلاب بشدت برخورد خواهد شد خاطرنشان کرد: بنده به اتفاق روابط عمومی بخشداری دراین دهه و کل برنامه ها بصورت نامحسوس از ادارات بخش و میادین شهر و روستا بازدید خواهم کرد و هر مدیر و مسئولی که خدائی ناکرده کمکاری داشته باشد جهت توبیخ بصورت مکتوب به مدیران کل گزارش خواهم داد.
درپایان منوچهرکاشفی مسئول شورای هماهنگی بخش، آذین بندی شهر (توسط شهرداری) و روستاهای تابعه (توسط دهیاران)، منقش کردن بام ادارات و در صورت امکان خانه ها به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، گلبانگ انقلاب (زنگ انقلاب درمدارس بخش، مدرسه شهید نوربخش به نمایندگی از مدارس)  ،رژه خودروئـی موتوری۱۲بهمن در مرکز بخش، غباروبی گلزارشهدا و میهمانی لاله ها، سرکشی به خانواده شهداء و جانبازان (به میزبانی حوزه های مقاومت خواهران، برادران و گردان ۴۸۹) تکریم جایگاه مددجویانِ تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی (توسط کمیته امداد و کلنیک بهزیستی در بخش ) تبیین برنامه های جشن و سرود و مسابقات علمی ورزشی (دومیدانی و فوتسال مدارس و ادارات) به میزبانی نمایندگـیِ آمـوزش وپرورش ، گلبانگ الله اکبر بر پشت بامها و نورافشانی آسمان در شب پیروزی انقلاب توسط حوزه مقاومت برادران گردان۴۸۹ و پاسگاههای تابعه، ونهایتا حضور پرشور همگانی در راهپیمائی ۲۲ بهمن را از اهَمِ مُصَوِباتِ جلسه ستاد دهه فجر کبگیان اعلام کرد.

٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭

خبرنِگار: اسماعیل رسـامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

حمله به سفارت باکو در تهران چه در دل خود داشت؟

حمله به سفارت باکو در تهران چه در دل خود داشت؟

هزینه تنش با جامعه جهانی تنها محدود به فشار‌های اقتصادی و تحریم نخواهد بود. حادثه اخیر ...
مشاور زلنسکی مدعی ارتباط انفجار اصفهان با جنگ اوکراین شد

مشاور زلنسکی مدعی ارتباط انفجار اصفهان با جنگ اوکراین شد

مشاور «دلودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، مدعی شد که حمله پهپادی بامداد امروز در اصفهان،...
ایران چطور بایستی «انسداد ژئوپلیتیک» را بشکند؟

ایران چطور بایستی «انسداد ژئوپلیتیک» را بشکند؟

وقتی ما دچار انسداد ژئوپلیتیک هستیم، دوستان ما نظیر چینی‌ها نیز از ما ناامید می‌شوند ...
1