تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۵۷۶۰۹
یک سال انفصال از خدمت برای وزیر صادر شده است

جزئیات حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش + اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش

۱
۰
جزئیات حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش + اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش
کبنا ؛از دیروز تصویری از حکم دیوان عدالت اداری دست به دست می‌شود که در آن به‌دلیل استنکاف آموزش‌وپرورش از اجرای یک رای، حکمِ غیرقطعیِ یک سال انفصال از خدمت برای وزیر صادر شده است.
به گزارش کبنا، در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه ۴۴ بدوی دیوان عدالت اداری، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مفاد رأی دیوان عدالت اداری در مورد اعمال احتساب سنوات خدمتی و صدور حکم کارگزینی برای شاکیه اجرا شده اما با اعتراض مجدد شاکیه و عدم ابلاغ مراتب استنکاف از اجرای رای به سامانه های وزارت آموزش و ‌پرورش و عدم اطلاع مقام مخاطب از این موضوع، منجر به صدور حکم غیرقطعی انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش در شعبه ۴۴ دیوان عدالت اداری شده است که با توجه به اجرای مفاد رأی صادره دیوان و احتساب سنوات خدمتی شاکیه موضوع رای در دستور پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری است‌.
در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش آمده است: 
در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر محترم آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه ۴۴ بدوی دیوان عدالت اداری به اطلاع می رساند دادنامه شماره ۷۷۵۰ مورخ ۹اردیبهشت ۱۳۸۸ که مبنای صدور حکم مذکور قرار گرفته، در سال ۱۳۹۳ با عنوان احتساب سوابق خدمتی شاکیه پس از ارسال نامه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ امور اداری شهرستان بهشهر و طی حکم کارگزینی شماره ۶۰۰۲۹۴۴۷ مورخ ۱۰ تیر ۱۳۹۳ با تاریخ اعمال ۱ مهر ۱۳۸۸ مطابق مفاد رای صادره و ضوابط قانونی، اجرا شده است. مراتب نیز، به شعبه ۴ دیوان عدالت اداری رونوشت شده بود.
با این حال، علیرغم اعمال احتساب سنوات خدمتی و صدور حکم کارگزینی از سوی آموزش و ‌پرورش شهرستان بهشهر در استان مازندران‌، موجبات پیگیری مجدد موضوع توسط‌ شاکیه در خصوص الزام به پذیرش کسور و صدور حکم بازنشستگی به طرفیت صندوق بازنشستگی مزبور، از دیوان عدالت اداری به خواسته اجرای کامل مفاد دادنامه اولیه سال ۱۳۸۸ فراهم شدکه پس از طی فرایند رسیدگی مجدد در دیوان و عدم ابلاغ مراتب استنکاف از اجرای رای به سامانه های وزارت آموزش و ‌پرورش و عدم اطلاع مقام مخاطب از این موضوع، پرونده منجر به صدور حکم غیرقطعی انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش در شعبه ۴۴ دیوان عدالت اداری شده است.
بدیهی است با توجه به اجرای مفاد رأی صادره دیوان و احتساب سنوات خدمتی شاکیه توسط آموزش و پرورش استان مازندران، موضوع در دستور پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
😆🤣
پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1