تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۵۷۴۳۶
با حل مشکل آب و برق؛

طرح مسکن ملی گچساران و کهگیلویه سرعت گرفت

۲
۰
طرح مسکن ملی گچساران و کهگیلویه سرعت گرفت
کبنا ؛
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل نبود آب و برق در طرح ملی مسکن شهرستان های گچساران و کهگیلویه خبر داد.
محمد راستا روز دوشنبه (3 بهمن ماه 1401) افزود: مشکلات کمبود آب و برق برای شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های گچساران و کهگیلویه مرتفع شده و امیدواریم این طرح ها به موقع تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
راستا اظهار کرد: به دستور استاندار امروز مدیران کل آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان برای بازدید میدانی و انجام هماهنگی های لازم به کهگیلویه و گچساران سفر کردند و برای رفع مشکلات سرعت بخشیدن به طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ها تصمیم گیری و هماهنگی های لازم را انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه نبودن برق روند ساخت خانه های نهضت ملی مسکن در ۲ سایت گچساران را کند کرده بود بیان کرد:۲ دستگاه ترانس برای تامین برق سایت های نهضت ملی گچساران خریداری شد تا روند احداث خانه های طرح مذکور در این شهرستان شتاب گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر یک از این ترانس ها به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان برای تامین برق سایت های مسکن خنگ بنار و خامی در گچساران خریداری شده است.
طرح مسکن ملی گچساران و کهگیلویه سرعت گرفت
وی بیان کرد: مراحل مقدماتی آغاز بکار پیمانکار برای نصب این دستگاه ها انجام گرفته شده و با نصب این زیرساخت ها که قرار است با همکاری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد انجام شود مشکلات نبود برق در این سایت مرتفع خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۳۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گچساران در دست ساخت هستند که قرار است به صورت آپارتمانی و در پنج طبقه احداث شوند.
راستا عنوان کرد:مسئولان برای رفع موانع انجام عملیات اجرایی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کهگیلویه نیز بررسی های لازم انجام و برای شتاب بخشی به این طرح ملی قول مساعد دادند.
وی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است مدیران آب و برق طراحی تامین آب و برق طرح نهضت ملی مسکن شهر دهدشت را ظرف چند روز آینده انجام دهند.
راستا اضافه کرد: در شهر دهدشت نیز یکهزار و ۸۵۶ نفر برای استفاده از مزایای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب بانکی کرده اند و به ۹۶۱ نفر پروژه تخصیص یافته به عبارت دیگر محل اجرای خانه آنان مشخص شده است.
وی عنوان کرد: طرح های نهضت ملی مسکن به شکل ۲ طبقه و ساخت گروهی اجرا می شود و هر قطعه زمین به ۲ متقاضی تحویل و خودشان می سازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای راستا طرح مسکن ملی یاسوج ارم ۴ چرا اقدام نمیشه مگه کسانی که پول بابت این طرح دادن چه گناهی کردن که باید اینقد زجر کش بشن همه ثبت نام کنندگان اجاره نشین هستن و با این وضعیت تورم احتمالا همه دیگه دنبال چادر و بهون بگردن که توش ساکن بشن لطفا یه کاری بکین جهت رضای خدا
حسینی
Iran, Islamic Republic of
هی کل هی گاله مسکنی که نه پارکینگ داره و نه اسانسور به چه درد مردم گچساران میخوره
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1