کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حل مشکل آب و برق؛

طرح مسکن ملی گچساران و کهگیلویه سرعت گرفت

3 بهمن 1401 ساعت 11:22

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل نبود آب و برق در طرح ملی مسکن شهرستان های گچساران و کهگیلویه خبر داد.


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل نبود آب و برق در طرح ملی مسکن شهرستان های گچساران و کهگیلویه خبر داد.
محمد راستا روز دوشنبه (3 بهمن ماه 1401) افزود: مشکلات کمبود آب و برق برای شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های گچساران و کهگیلویه مرتفع شده و امیدواریم این طرح ها به موقع تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
راستا اظهار کرد: به دستور استاندار امروز مدیران کل آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان برای بازدید میدانی و انجام هماهنگی های لازم به کهگیلویه و گچساران سفر کردند و برای رفع مشکلات سرعت بخشیدن به طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ها تصمیم گیری و هماهنگی های لازم را انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه نبودن برق روند ساخت خانه های نهضت ملی مسکن در ۲ سایت گچساران را کند کرده بود بیان کرد:۲ دستگاه ترانس برای تامین برق سایت های نهضت ملی گچساران خریداری شد تا روند احداث خانه های طرح مذکور در این شهرستان شتاب گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر یک از این ترانس ها به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان برای تامین برق سایت های مسکن خنگ بنار و خامی در گچساران خریداری شده است.
طرح مسکن ملی گچساران و کهگیلویه سرعت گرفت
وی بیان کرد: مراحل مقدماتی آغاز بکار پیمانکار برای نصب این دستگاه ها انجام گرفته شده و با نصب این زیرساخت ها که قرار است با همکاری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد انجام شود مشکلات نبود برق در این سایت مرتفع خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۳۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گچساران در دست ساخت هستند که قرار است به صورت آپارتمانی و در پنج طبقه احداث شوند.
راستا عنوان کرد:مسئولان برای رفع موانع انجام عملیات اجرایی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کهگیلویه نیز بررسی های لازم انجام و برای شتاب بخشی به این طرح ملی قول مساعد دادند.
وی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است مدیران آب و برق طراحی تامین آب و برق طرح نهضت ملی مسکن شهر دهدشت را ظرف چند روز آینده انجام دهند.
راستا اضافه کرد: در شهر دهدشت نیز یکهزار و ۸۵۶ نفر برای استفاده از مزایای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب بانکی کرده اند و به ۹۶۱ نفر پروژه تخصیص یافته به عبارت دیگر محل اجرای خانه آنان مشخص شده است.
وی عنوان کرد: طرح های نهضت ملی مسکن به شکل ۲ طبقه و ساخت گروهی اجرا می شود و هر قطعه زمین به ۲ متقاضی تحویل و خودشان می سازند.


کد مطلب: 457436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457436/طرح-مسکن-ملی-گچساران-کهگیلویه-سرعت-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1