کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده پلیس راه استان خبر داد؛

وقوع ۲۵ تصادف در شبانه روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد / رخداد تصادفات در شعاع دو کیلومتری شهر‌های استان

29 دی 1401 ساعت 15:56

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تصادف ها بیشتر در شعاع دو کیلومتری شهر‌های استان رخ داده است.


فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تصادف ها بیشتر در شعاع دو کیلومتری شهر‌های استان رخ داده است.
به گزارش کبنا، سرهنگ ویسی پور با تاکید بر اینکه اندکی هوشیاری و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی می‌تواند از بروز این حوادث غیرقابل جبران پیشگیری کند، افزود: بیشتر حوادث رانندگی ناشی از توجه نکردن به جلو است که انتظار می‌رود رانندگان با رعایت این موارد سفر خوبی را برای خود و همراهان فراهم کنند.
وی از باز بودن همه جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد و اضافه کرد: تردد به صورت روان در جاده‌های استان انجام می‌شود، اما ضرورت رعایت نکات ایمنی الزامی است.
ویسی پور با بیان اینکه برخی از جاده‌های کوهستانی استان به علت بارش برف در ابتدای صبح لغزنده هستند، بیان کرد: جاده پاتاوه به دهدشت، گردنه مله شوره، باباحسن در جاده یاسوج به اقلید و یاسوج به اصفهان از جمله جاده‌های است که رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
فرمانده پلیس راه استان به ابری بودن برخی از مناطق استان اشاره کرد و ادامه داد: بستن کمربند ایمنی، داشتن زنجیر چرخ، پر بودن باک بنزین خودرو، همراه داشتن آذوقه خشک و سالم بودن عاج لاستیک خودرو از جمله مواردی است که باید رانندگان قبل از سفر انجام دهند.
وقوع ۲۵ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد / رخداد تصادفات در شعاع دو کیلومتری شهر‌های استان


کد مطلب: 457255

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457255/وقوع-۲۵-تصادف-شبانه-روز-گذشته-کهگیلویه-بویراحمد-رخداد-تصادفات-شعاع-دو-کیلومتری-شهر-های-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1