تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۷۲۴۰
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

پروژه راه آهن کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهور پیگیری خواهد شد

۱۱
۰
پروژه راه آهن کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهور پیگیری خواهد شد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ آماده می شود، مسئولین از هم اکنون برنامه ریزی کنند.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: مسئولین دستگاه های اجرایی استان اطلاعات بودجه ۱۴۰۲ را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دریافت کنند و برای آن برنامه ریزی داشته باشند و هر جا که با کمبود اعتبارات مواجه بودند پیگیری کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به جریان پیشرفت طرح های بزرگ و ابرپروژه های افتصادی و عمرانی استان اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح های تحول زا در استان شتاب گرفته است و هر جایی مشکلی باشد بررسی و برای رفع آن با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
احمدزاده تاکید کرد: حوزه اقتصادی استان در پی جذب سرمایه گذار باشد و دستگاه های اجرایی همکاری کنند.
استاندار به طرح های مهم و بزرگ اقتصادی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: احداث پل معلق به طول ۳۷۵ متر و آماده بهره برداری بودن طرح موج های آبی در دهه فجر و استفاده از ظرفیت های گردشگری بستر و حاشیه روخانه بشار، می تواند برای حوزه گردشکری تحول زا باشد.
احمدزاده به پروژه راه آهن استان و اتصال خط ریلی یاسوج، گچساران، خوزستان و بوشهر اشاره کرد و گفت: این مهم در شورای توسعه استان مطرح و در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان پیگیری خواهد شد.
استاندار بیان کرد: پیگیر ایجاد کارخانه سیمان گچساران، پالایشگاه گچساران، پالایشگاه پادوک کهگیلویه، پتروشیمی دهدشت و فاز دوم آن هستیم.
پروژه راه آهن کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم رئیس جمهور پیگیری خواهد شد
احمدزاده عنوان کرد: پیگیر این مسئله مهم هستیم که تبدیل منطقه ویژه اقتصادی گچساران به منطقه ویژه انرژی اعلام شود.
وی به آغاز لرزه نگاری از منطقه مختار شهرستان بویراحمد به طول ۲۰۰ کیلومتر و عرض ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر برای شناسایی و استخراج نفت خبر داد و گفت: عملیات اجرای لرزه نگاری با مساعد شدن شرایط آغاز می شود.
به گفته استاندار، پیمانکار این طرح مهم مشخص شده است.
وی با بیان اینکه، وزیر نفت توجه ویژه به استان دارد، تصریح کرد: ایجاد صنایع بزرگ و وابسته به نفت و گاز در استان مورد توجه جدی قرار گرفته است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تلاش در تسریع طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: سهم استان از این طرح ۱۰ هزار واحد است که هفت هزار و ۲۰۰ واحد مسکن شهری و پنج هزار واحد در روستاها در دست اجراست که بیشتر از سهمه می باشد.
احمدزاده عنوان کرد: متولیان مسکن در استان هر چه سریعتر برای شهرهای  یاسوج، باشت و سی سخت در  تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.
وی ابراز داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بحث طرح هادی در روستاها به اندازه ۵۰ درصد طرح های هادی اجرا شده در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم طرح هادی اجرا کرده است.
پروژه راه آهن کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم رئیس جمهور پیگیری خواهد شد
استاندر کهگیلویه و بویراحمد به آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در استان تاکید کرد و افزود: مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هر چه سریعتر با برنامه ریز در شهرهایی که متقاضی و زمین هست در این خصوص اقدامات لازم را به عمل آورند.
احمدزاه به همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و سیستم بانکی در خصوص فراهم کردن زمینه برای جذب و حمایت از سرمایه گذار و کارافرینان تاکید کرد و گفت: متقاضیان واحدهای تولیدی، اقتصادی و یا گردشگری که زمین برای احداث در اختیار آنها قرار گرفته چنانچه اقدام نکنند، زمین از آنها پس گرفته خواهد شد.
استاندار تاکید کرد: منابع طبیعی و محیط زیست استان در خصوص ایجاد ابر پروژه ها در استان که در دور دوم سفر مجوز کسب خواهند کرد از هم اکنون آمادگی لازم را داشته باشند.
وی اعلام کرد: مسئله کووید-۱۹ و سویه های جدید آن جدی گرفته شود چرا که سرعت انتشار بالایی دارد و مراقبت ها و زدن ماسک مورد توجه قرار گیرد.
دکتراحمدزاده عنوان کرد: آزمون کنکور در این هفته در شهرهای استان همزمان با سراسر کشور را داریم و زمینه برای برگزاری آن با همکاری همه دستگاه های اجرایی و به خصوص دانشگاه ها و حتی اورژانس برای احتمال هرگونه حوادثی وجود داشته باشد.
استاندار تاکید کرد: این آزمون باید با نحو مطلوبی و در شرایط و امنیت کامل برگزار شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در زمان برگزاری این آزمون قطع نقطه ای اینترنت صورت می گیرد.
پروژه راه آهن کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم رئیس جمهور پیگیری خواهد شد
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج پروژه راه آهن
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ب کل منطقه کهگیلویه هم هیچی
Iran, Islamic Republic of
دقیق چ قشنگ شهرهای دهدشت سوق قعله رئیسی و دیشموک میخوان برا نسل آینده بدون سکنه کنید با این قبیل کاراتون
مظلومیت این مناطق تا کی حق خوری و طایفه گرایی
Iran, Islamic Republic of
بالاخره تکلیف تونل دیل مشخص شد؟
Iran, Islamic Republic of
شماباید بروید نیازی به پیگیری میگیری نی،،
محمد
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت هزینه برای این استان نمیشه نه قطار نه زیر گزر رو گزر
صادق بروشه
Iran, Islamic Republic of
آخی سی وعده های سر خرمن

شما جاده های مواصلاتی رو درست کن راه اهن پیشکش.. ما که میدونیم همش وعده و وعید سر خرمنه
Iran, Islamic Republic of
ممنون از این همه خدمت
مردیم از خوشی
Iran, Islamic Republic of
فعلا برف و بارون رو جمع کنید تاکسی بتونه مسافر کشی کنه قطار پیش کش
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدا پل مهریان و کمربندی یاسوج را درست کن ، راه آهن پیشکش .
در ضمن راه آهن قبلا در دوره نماینده قبلی و دولت محترم علی برکه ا... حسن از مسیر دره مهریان افتتاح شد ، اینهم بوقش . بوووووق .
بنده خدا
United Arab Emirates
کا په جناب استاندار یه چی هم سی بهمیی بگیتون
جهان
Iran, Islamic Republic of
😃😃😃😃😃😃😃😃😃
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1