تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۵۷۱۳۰
جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه در روستای کوشک بویراحمد برگزار شد

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کوشک بویراحمد / وضعیت جاده‌ها سفر احمدزاده به باشت را کنسل کرد

۲
۰
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کوشک بویراحمد / وضعیت جاده‌ها سفر احمدزاده به باشت را کنسل کرد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم روستای کوشک شهرستان بویراحمد تاکید کرد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در روستای کوشک شهرستان بویراحمد با تبریک این روز فرخنده به مشکلات روستا اشاره کرد و گفت: انار محصول تولیدی منطقه کوشک است اما طبق گفته اهالی بیشتر محصول به دلیل آفت از بین می‌رود که جهادکشاورزی مطالعه دقیقی انجام و علت این موضوع را ریشه‌یابی کند و اجازه ندهد محصول و دسترنج کشاورزان از بین برود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وضع جاده‌های روستا گفت: شرایط برخی از جاده‌ها را از نزدیک دیدم و علی‌رغم اینکه برنامه‌ریزی کردیم سفری به شهرستان باشت داشته باشیم این برنامه را کنسل می‌کنیم و از جاده‌های دیگر روستاهای کوشک بازدید می‌کنیم، مدیرکل راه و شهرسازی مامور است به وضع جاده‌ها رسیدگی کند.
وی با اشاره به اینکه مردم درخواست احداث دبیرستان را دارند از مدیرکل آموزش و پرورش خواست این موضوع را در دستور کار قرار داده و برای احداث دبیرستان برنامه‌ریزی کند.
احمدزاده با اشاره به طرح هادی که بنیاد مسکن در کوشک آغاز کرده، گفت: مدیرکل بنیاد مسکن فرد جهادی است از او می‌خواهیم کاری که در این منطقه آزاد آغاز کرده را به اتمام برساند.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده های روستای کوشک بویراحمد/ احمدزاده سفر باشت را کنسل کرد

وی در خصوص درخواست مردم از آب و فاضلاب بر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تاکید و عنوان کرد: آب و فاضلاب موظف است آب پایدار مردم را تامین کند البته ظاهرا مردم همکاری لازم با آب و فاضلاب برای نصب کنترل را ندارند که تقاضا می‌کنم همکاری کنید.
وی در خصوص نبود شبکه برق پایدار در کوشک گفت: جای تعجب است روستایی که در نزدیکی شهر یاسوج قرار دارد مشکل برق داشته باشد طوری که مردم حتی نمی‌توانند یخچال استفاده کنند از فرماندار بویراحمد درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی کند و هر جایی که نیاز به اعتبار بود تامین اعتبار می‌کنیم.
احمدزاده بیان کرد: برخی از وعده‌هایی که به مردم دادیم در کوتاه‌ترین زمان عملیاتی می‌شود اما برخی‌های دیگر زمان‌بر خواهند بود. احمدزاده با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویر احمد روستاهایی داریم که شرایطی به مراتب بدتر از کوشک دارند عنوان کرد: روستایی با ۷۰ خانوار در استان است که از نعمت برق پایدار و جاده ایمن محروم بوده و روستاهای دیگری مشابه این وجود دارد که برنامه ریزی کرده‌ایم از آنها بازدید کنیم.
احمدزاده در خصوص درخواست مردم کوشک مبنی بر احداث مسجد و حسینیه گفت: با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در استان و خیرین، کلنگ احداث مسجد در این منطقه زده می‌شود و ما هم در احداث این مسجد مشارکت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه زینبده نیست روستایی که ۷ شهید تقدیم انقلاب کرده فاقد مسجد باشد خاطرنشان کرد: متولی احداث مسجد در این روستا، اداره‌کل تبلیغات اسلامی است. گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس از تمامی جاده‌های روستای کوشک در منطقه بویراحمد بازدید و بر خدمت‌رسانی به مناطقی که در محدوده استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد است تاکید کرد.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده های روستای کوشک بویراحمد/ احمدزاده سفر باشت را کنسل کرد
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
باز اقای .....
باز نزدیک انتخابات و باز این اقا
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله حسینی هم تشریف دارن
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1