تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۵۶۹۲۳
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لوداب / مشکل آب و برق لوداب بویراحمد رفع شد

۴
۱
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لوداب /  مشکل آب و برق لوداب بویراحمد رفع شد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بخش لوداب و روستاهای تابعه بازديد کرد و در حاشیه این بازدید از رفع مشکل آب و برق مردم این بخش خبر داد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده پس از بارش برف در مناطق سردسیری بویراحمد و مسدود شدن برخی راه‌های روستاها به منظور بررسی مشکلات و روند خدمات‌رسانی ، اجرایی و عملیاتی دستورات و مصوبات مربوط به جلسات ستاد بحران استان، به صورت سرزده به بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد و روستاهای تابعه سفر کرد.
وی با اشاره به اعزام نیروهای خدمات‌رسان به مناطق و روستاهای مختلف، افزود: خدمات‌رسانی به مردم در دورترین نقاط استان باید انجام شود و مبادا خدای ناکرده به دلیل غفلت یا عدم نظارت و مدیریت روستایی ، خانواده ای ، زنی و بچه ای در شرایط معمولی و یا بیماری ، از خدمات محروم شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با بیان اینکه در بارش‌های اخیر آب، برق و راه روستاها دچار مشکلاتی شده بود، ادامه داد: در پی جلسات قبلی بحران ، نشست اضطراری ستاد بحران شب گذشته برگزار شد و از دستگاه‌ها خواستیم همه امکانات و ملزومات لازم را برای رفع مشکلات بسیج و اگر نیاز باشد از استان های معین کمک بگیرید.
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لوداب /  مشکل آب و برق لوداب بویراحمد رفع شد
وی تاکید کرد: دستورات لازم صادر و از همان لحظه نیز مصوبات و دستورات و روند خدمات و فعالیتها آغاز شد.
احمدزاده عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت جهادی پای کار بوده و هستند و همه تلاش خود را انجام دادند تا گرفتاری‌های مردم رفع شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات و خدمات ستاد بحران، ادارات خدمات‌رسان و شهرداری‌ها، گفت: مردم در بارش اخیر همکاری خوبی داشتند و صبر و حوصله آنها قابل تقدیر است.
احمدزاده با بیان اینکه علی‌رغم سردی هوا اکیپ‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان طی دو شبانه روز گذشته و بی وقفه در حال خدمت هستند، گفت: مشکل برق و آب لوداب و روستاهای تابعه رفع شده است.
وی ادامه داد: در حوزه های مربوط به شرکت گاز و نفت خوشبختانه با مدیریت مناسب مشکلی نداریم و در مناطقی که گازرسانی انجام نگرفته شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، نفت سفید توزیع کرده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
گفتنی است در این سفر فرماندار شهرستان بویراحمد ، برخی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل و اعضای ستاد بحران استان حضور داشتند.
بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با ۱۲۸ روستا و جمعیتی نزدیک به ۲۰ هزار نفر در۲۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که آخرین روستای این بخش با مرکز استان نزدیک به چهار ساعت مسافت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا پل بشار را آب وسیل با باران تند برد همه چیز معلوم‌میشود
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی هم سرزده است با این کبکبه و دبدبه عمو جمع کن بساتتتتتترررررا
Iran, Islamic Republic of
اگر سرزده است این خبر وعکسها چیه؟
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر غیرز لودابه بدنام کرد وگرنه هیچ سودی سی لوداب نداشت
حواشی دادگاه کتایون ریاحی

حواشی دادگاه کتایون ریاحی

کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما در پی مطالب مطرح شده درباره دادگاه کتایون ریاحی از هنرمندان ...
دادستانی برای برخورد با «کشف حجاب» به پلیس دستور داده است

دادستانی برای برخورد با «کشف حجاب» به پلیس دستور داده است

عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید ...
بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

«بایدن به دنبال مذاکره با تهران است اما بدون برجام»؛ این جمله از سوی یکی از رسانه‌های ...
1