تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۵۶۷۲۸
اخبار فرهنگ و هنر؛

مهلت ارسال اثر به جشنواره منطقه ای سینمای جوان-یاسوج تمدید شد

۱
مهلت ارسال اثر به جشنواره منطقه ای سینمای جوان-یاسوج تمدید شد
کبنا ؛همزمان با مشخص شدن بازه زمانی برگزاری شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس، مهلت نام‌نویسی شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج تمدید شد.
به‌ گزارش کبنا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، زمان برگزاری شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس که با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، برگزار خواهد شد، به علت همزمانی جشنواره با سفر استانی رییس جمهور به استان یزد و با درخواست استان تغییر کرد.
این دوره از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که قرار بود در بازه زمانی 20 تا 23 دی‌ماه 1401 به مدت 4 روز در شهر یزد برگزار شود، اما با اطلاع دبیرخانه جشنواره، به تاریخ 4 تا 7 بهمن‌ماه 1401 موکول شد.
شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایساتیس با حضور هنرمندان 10 استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره با توجه به اهمیت سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک، این آثار در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود.
شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس 4 تا 7 بهمن‌ماه 1401 به میزبانی انجمن سینمای جوانان یزد در شهر یزد برگزار می‌شود.
همچنین، نام‌نویسی شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج که از روز 28 آبان 1401 آغاز شده بود و تا 14 دی 1401 ادامه داشت، با درخواست فیلم‌سازها و هنرمندانی که متقاضی حضور در این دوره از جشنواره هستند، تا پایان شنبه 1 بهمن 1401 تمدید شد.
این رویداد در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و هنرمندان 10 استان (فارس، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد) در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج حضور خواهند داشت.
مهلت ارسال اثر به جشنواره منطقه ای سینمای جوان-یاسوج تمدید شد
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج اقدام کنند:
www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir
نشانی دبیرخانه:
تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره 20، دبیرخانه شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج
کدپستی: 1517873811
شماره تماس: 86087603 – 86084863
پست الکترونیک:  iycs.fest@gmail.com

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1