تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۵۶۵۸۴
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

جشنواره سراسری فجر تا فجر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۱
جشنواره سراسری فجر تا فجر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز فجر تا فجر در استان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد امروز چهارشنبه (14 دی ماه 1401) از برگزاری جشنواره سراسر علمی ، پژوهشی ، فرهنگی هنری و ادبی نماز تحت عنوان فجر تا فجر در استان خبر داد.
سیدجواد هاشمی مهر در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره نماز در استان گفت: این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و اثرگذار برگزار می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به مظلومیت نماز برگزاری این جشنوار در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با استفاده از ابراز هنر در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری قطعا از بزرگترین حرکت فرهنگی خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی و فرهنگی استانداری تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره مهم که با موضوع نماز برگزار می‌شود می‌توان به شناسایی و تجلیل از فعالان حوزه آثار نمایشی و مکتوب نماز و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از آثار فاخر حوزه نماز اشاره کرد.
هاشمی‌مهر با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم اجلاسیه سراسری نماز در استان به بهترین شکل برگزار شود، تصریح کرد:اشاعه فرهنگ اقامه نماز یک تکلیف همگانی بوده که نیازمند تبیین و انتشار نگرش‌ها و ارزش‌ها و بستر سازی دارد.
وی تاکید کرد: ترویج و تبیین فرهنگ و مفاهیم نماز دراثر گذاری و کاربردی آن بر سطوح مختلف فردی، خانواده، اجتماع و جامعه و در بحش های سیاسی، اقتصادی، علمی و نمادهای بنیادین گفتمان انقلاب اسلامی و به خصوص برای قشر جوان و نوجوان اثرگذاری بالایی خواهد داشت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه تلاش کنیم تا این جشنواره به بهترین شکل برگزار شود تصریح کرد: گستره این جشنواره باید فراگیر باشد و تاثیر گذاری آن علاوه بر عموم مردم بر نسل نو و بویژه کنشگران و فعالین عرصه دین و فرهنگ بیشتر باشد.
هاشمی مهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی متولیان و مجریان این جشنواره را حمایت و پشتیبانی کنند تا به شایستگی و نحو مطلوبی برگزار شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اهداف این جشنواره را ترویج، تعمیق و توسعه فرهنگ اقامه نماز عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت شناسی وظرفیت سازی و در تبیین کارکردهای فریضه نماز با بهره‌گیری از ظرفیت آحاد جامعه عنوان کرد.
حجت الاسلام رضا قاسمی اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از تولید فکر، ایده و محصول پیرامون نماز و معرفی الگوهای موفق و تجلیلی و تقدیر از آثار برتر نماز از دیگر اهداف این جشنواره مهم فرهنگی و معنوی در استان است.
وی مخاطبان این جشنواره را در دو بخش کودکان و دانش آموزان (۳تا ۸) سال و بزرگسالان از (۱۸ سال به بالا) شامل دانش آموزان ، کودکان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیات علمی، دانشگاها و حوزه های علمیه ، فرهنگیان و مربیان عنوان کرد.
وی زمان برگزاری این جشنواره را از بهمن ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود : تاکنون ۹۵۵ اثر در بخش‌های مختلف برای داوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
به گفته قاسمی، کهگیلویه وبویراحمد بر اساس تعداد کمی آثار دریافتی رتبه ششم کشور و به لحاظ جمعیتی رتبه ۲ را کسب کرده است.
وی با بیان اینکه، این جشنواره در دهه فجر در استان برگزار می شود گفت: در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری نماز، نفرات و آثار برگزیده در بخش های مختلف از سوی هیأت داوران معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
1