کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد

«موحد» و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این مطالبات پاسخ دهند

13 دی 1401 ساعت 23:41

یکی از شهروندان در فضای مجازی (واتساپ) به بیان چند مطالبه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کهگیلویه بزرگ پرداخت.


یکی از شهروندان در فضای مجازی (واتس‌آپ) به بیان چند مطالبه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کهگیلویه بزرگ پرداخت.
این شهروند علت تعطیلی جاده لنده به تشان را جویا شد و نوشت: واقعاً اگر بنا بود به سرانجامی نرسد چرا حدود سه سال این همه بودجه هزینه شد، این همه مناطق بکر تخریب و اکوسیستم طبیعی نابود شد و فقط ۲۰ در صد از پنج کیلومتر معین شده کار شده است؟
وی ادامه داد: آقای استاندار آیا بعد از گریه‌های شما در دیشموک و مناطق محرومش، تحول خاصی ایجاد شد؟
چرا جاده قلعه ریسی به تونل کوه پات هنوز یکی از خطرناک‌ترین جاده‌هاست و هیچ تغییری تا الان صورت نگرفته است؟ پیچ‌های تند، سر آشیب‌های عجیب، عرض کم، نبود علائم رانندگی و چندین مورد دیگر.
وی در ادامه این مطلب نوشت: آیا جاده باشت به چرام به طول ۸۰ کیلومتر پس از 14 سال آغاز عملیات اجرائی نباید به اتمام برسد؟ نمی‌شد، حداقل سالی ۱۰ کیلومتر کار کرد؟
این شهروند در ادامه آورده است طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر‌های لنده، سوق، دهدشت و چرام چرا این قدر به دراز کشیده شده است؟
طرح زیر گذر ورودی دهدشت چهارراهی اصفهان کاملاً به فراموشی سپرده شده علت چیست؟
وی گزارش  داد: از زمان آقای بزرگواری تا حال قرار است محور مواصلاتی لنده به قلعه ریسی افتتاح گردد ولی هیچ خبری از آن نیست.!
آیا پروژه‌های بزرگی مثل سیمان سپو و پتروشیمی دهدشت در حال شکل‌گیری و تکمیل شدن هستند یا فقط اسمی هستند؟
امیدوارم پاسخی در‌ شأن مردم داده شود.


کد مطلب: 456561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456561/موحد-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-این-مطالبات-پاسخ-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1