تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۵۶۵۵۵
در همایش سومین سالگردسردارددلها در چیتاب مطرح شد.

سید فرج الله پژمان: خدمات نظام بر هیچکس پوشیده نیست، اما بیائید بگوئید برای بخش کبگیان چه کرده، چه قولهایی داده و عمل کرده اید.

شماها به برکت خون سلیمانی و اورنگها مسئول شده اید
۱
سید فرج الله پژمان: خدمات نظام بر هیچکس پوشیده نیست، اما بیائید بگوئید برای بخش کبگیان چه کرده، چه قولهایی داده و عمل کرده اید.
کبنا ؛به گزارش "کِبنا" از چیتاب مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی همزمان با هفتمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان سردار شهید ستار اورنگ امروز "سه شنبه ۱۳ دیماه" با حضور مسئولان درون بخشی، و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع شهر چیتاب برگزار شد.
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه بخش کبگیان سخنران این مراسم ضمن تشکر از حماسه حضور مردم و مسئولان درون بخشی در این مراسم یادآوری نقش برجسته شهید سلیمانی در ساختارسازی در جریان مقاومت و نیروسازی در این عرصه، گفت: آن انسان بزرگوار، در سایه هجمه غول رسانه ای جهان استکباری، علیرغم تحمل تمام تهمت ها به بهانه شیعه سازی، فقط به دنبال دفع ظلم وخشکاندن ریشه فساد در منطقه بودند.
وی با بیان اینکه حاج قاسم یک نظامی تمام‌عیار بود و تصمیم داشت که تا آخر عمرش هم نظامی باقی بماند افزود: این ژنرال جسور و شجاع در تحلیل و درک مسائل نظامی - امنیتی - سیاسی نبوغ بسیار بالایی داشت.
حجت الاسلام پژمان تصریح کرد: حاج قاسم یک انقلابی عملگرا و واقع‌گرا بود که اهل افراط و تفریط نبود و در جبهه گیریهای سیاسی احزاب نه اصلاح طلب و نه اصول گرا بود و با پرهیز از جناح‌بندی‌های سیاسی به‌شدت انقلابی و ولایتمدار بود و یک لحظه هم از موقعیت خود برای رسیدن به پست و مقام‌ فکر نمی‌کرد.
سید فرج الله پژمان با اشاره به محبوبیت اکتسابی شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: سلامت نفس او در حدی بالا بود که کسی در اخلاص او تردید نمی‌کرد و لذا نظراتش عمیقا مورد توجه قرار می‌گرفت و بدون توجه به مادیات از نظر مالی پاک و پاکدست بود. این سخنران با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی ژنرال جبهه مبارز مقابل زور و ظلم خاصه آمریکا بود و توسط آنان هم به شهادت رسید خاطرنشان کرد: خود ژنرالهای امریکائی هم با اذعان به اینکه او دشمن اول تجاوزگری دولت آمریکا در منطقه خاورمیانه بود اقرار کردند او یک پدیده بود و در نیروهای مسلح آمریکا، بسیاری برای او به‌ عنوان یک نظامی خارق‌العاده و حرفه‌ای احترام قائل هستند.
پژمان با اشاره به اینکه سپهبد سلیمانی بسیار مردمی بود و تا آخرین لحظه عمرش مردمی زیست افزود: ایشان قلبا عاشق شهادت بود و خداوند متعال هم شهادت را نصیب او کرد.
سخنران این مجلس در پایان با اشاره به اینکه ویژگی‌های کم‌نظیر شهید سلیمانی موجب شده بود که دوست و دشمن برای او احترام خاصی قائل باشند افزود: بعد از حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه‌اش، همه دیدند که بعد از ۴۰سال خدمت در لباس پاسداری، بزرگ‌ترین میراثش «الگوی یک پاسدار واقعی انقلاب» بود.
وی خطاب به برخی از مسئولان استانی که میتوانستند در این مراسم بیایند و نیامدند گفت: مسئولی که از صدقه سری خون سلیمانی و اورنگها در ردای پستهای کلان و متعدد نشسته و به خود زحمت نمیدهد در مراسم یادبودشان حاضر بشود مدیون خون این شهیدان است و قیامت پاسخگوست.
این سخنران خطاب به مسئولان استانی خاطرنشان کرد: خدمات انقلاب بر هیچکسی پوشیده نیست و تبیین این خدمات واجب است، اما لحظه ای به خود بنگرید در رسته خدمترسانی برای بخش ۸۶شهیدی کبگیان که مهد اولین شهید مدافع حرم استان و شهدای ثلاث خرسندیان است چه کار کرده اید و بیایید بگویید چه قولهایی داده و عمل کرده اید؟
لازم به ذکر است مشابه همین مراسمات در روستاهای دروهان، ساران و چندین روستای تابعه بخش کبگیان برگزار گردید که منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش کبگیان در پایان این مراسمات ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها از عموم مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه کبگیان و حوزه های متعدد سپاه بسیج ، دهیاران شوراها ،ادارات وستاد نمازجمعه کبگیان تقدیر و تشکر کرد.


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

برای چندمین‌بار صحبت از برنامه مجلس برای استیضاح چند وزیر دولت مطرح شده است؛ این‌بار ...
1