تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۵۶۵۳۸
اخبار استان /

ضرب الاجل 4 روزه استاندار به مدیران

۹
۱
ضرب الاجل 4 روزه استاندار به مدیران
کبنا ؛
استاندار با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و چانه‌زنی برای جذب اعتبارات خطاب به مدیران افزود: ۳۵ میلیارد تومان پول نقد مربوط به حوادث در خزانه استان است که دستگاه‌ها نسبت به جذب آن اقدام کنند و اگر دستگاه، سازمان یا شهرداری تا روز شنبه ۱۷ دی ماه اقدام به مبادله موافقت‌نامه نکند اعتبارش جابه‌جا و در اختیار دستگاهی که عملکرد خوبی داشتند قرار می‌گیرد و مدیر آن دستگاه باید پاسخ‌گو باشد.
سید علی احمدزاده در نشست ستاد مدیریت بحران استان با تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس از ورود سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر چهارشنبه تا اوایل صبح روز جمعه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی بیش از ۱۰۰ میلی‌متر باران در پی داشته باشد لذا دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان سامانه بارشی در آماده باش کامل باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تجربه بارش بیش از ۱۰۰ میلی‌متر در مناطق گرمسیری استان را داریم، افزود: احتمال بارش برف در شهرستان‌های سردسیری مارگون، دنا و یاسوج و همچنین بارش برف در محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج-اقلید، یاسوج-بابامیدان و یاسوج به طرف اصفهان و جاده‌های روستایی و عشایری می‌رود لذا راهداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای امدادرسانی به مسافران و رانندگان در محورها حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مخازن و جایگاه‌های سوخت را بررسی کند تا دچار کمبود سوخت در این جایگاه‌ها نشویم، گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی توزیع نفت سفید روستاهای فاقد گاز را مدنظر قرار دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد مبنی بر اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان بارش‌ها پای کار باشند، گفت: ستاد بحران مکان‌هایی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مسافران اختصاص دهد، ضمن اینکه با استفاده از اقدامات صورت گرفته در سیل مانسون اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت گیرد و از آنها خواسته شود ازترددهای غیر ضروری درون شهری و برون شهری اجتناب کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای صورت گرفته در سیل مانسون ارزشمند بود گفت: کار صورت گرفته به اندازه ای بزرگ و ارزشمند بود که دکتر نامی مدیرکل بحران وزارت کشور در دیدار با برخی از مراجع تقلید قم از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان کارآمد و نمونه در سیل مانسون یاد کرد که علی‌رغم بارش ۳۰۰ میلی‌متری باران با ارسال ۶,۵ میلیون پیامک تلفاتی انسانی نداشت.

احمدزاده بیان کرد: تردد کامیون‌ها و وسایل سنگین از محور پاتاوه به دهدشت از فردا چهارشنبه تا روز پنجشنبه ممنوع است، همچنین تمام ماموریت‌های مدیران طی این مدت لغو و مدیران عضو ستاد مدیریت بحران تا عادی شدن شرایط در محل کار حضور داشته باشند و تلفن‌های آنها در دسترس باشد.
وی با بیان اینکه مردم همکاری لازم را داشته باشند تا تلفاتی نداشته باشیم، گفت: امیدواریم با این بارش‌ها شاهد پر شدن سدها شویم، سد کوثر در شرایط خوبی است سد چم‌شیر نیز آبگیری خواهد شد.
استاندار با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و چانه‌زنی برای جذب اعتبارات خطاب به مدیران افزود: ۳۵ میلیارد تومان پول نقد مربوط به حوادث در خزانه استان است که دستگاه‌ها نسبت به جذب آن اقدام کنند و اگر دستگاه، سازمان و شهرداری تا روز شنبه ۱۷ دی ماه اقدام به مبادله موافقت‌نامه نکند اعتبارش جابه‌جا و در اختیار دستگاهی که عملکرد خوبی داشتند قرار می‌گیرد و مدیر آن دستگاه باید پاسخ‌گو باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دنبال اختصاص اعتبار از محل دیگری به دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی که در سیل مانسون خسارت دیدند هستیم .
استاندار در ادامه با بیان اینکه با تعطیلی مدارس در بیماری کرونا متحمل آسیب‌های فراوان علمی شدیم، عنوان کرد: نباید برای هر کار عادی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شوند، شاید مجبور شویم در اثر بارش برف مدارس ابتدایی منطقه‌ای را تعطیل کنیم که در اینصورت از طریق ستاد بحران و با نظر من اعلام می‌شود و آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری نکند.
وی همچنین با اشاره به اینکه حتی در صورت بارش دو متری برف در روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه هیچ اداره‌ای تعطیل نیست، گفت: تا زمانی که سامانه بارشی در استان وجود دارد همه باید پای کار باشند.
استاندار در پایان خاطرنشان کرد: از متمم سفر رئیس جمهور ۴۰ میلیارد برای پایگاه‌های اورژانس در نظر گرفته شده ضمن اینکه در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر، آقای کولیوند قول دادند که پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در استان تجهیز می‌شوند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج سیل مونسون
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ماشاالله استاندار استان اونقدر ضعيف هستندک پنجشنبه گذشته که هوا کاملا افتابي وبهاري بود رو بخاطر شرايط آب وهوايي تعطيل کرد حالا ميگه پنجشنبه 15 ديماه اگه 15مترهم برف بيادتعطيل نميکنيم.
Romania
دو متر برف هم بزنه خودت هم نمی توتی بری چه برسه کارمند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار چطور تهران و بقیه شهر ها به خاطر آلودگی هوا تعطیل میشن و حتی از این هفته دورکاری هم براشون زدن ولی شما به خاطر لج بازی چون تصمیم به تغییرتون دارن دارید با جان کارمند بازی میکنید که شرایط گرمایشی ادارات هم اصلا خوب نیست مطمئن باشید حتما شکایت شما رو به تهران هر جا که بشه من یکی خواهم کرد تا سریعتر از این استان شما هم برید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
استاندار تغییر نمیکنه استاندار انسان شریف و دلسوزی هستند حرمتها را نگه دارید و خودتون را کدیون نکنید
از درگاه خداوند خجالت بکشید . متاسفانه پارتی بازی وفشارهای نمایندگان باعث انتصابات بیجا و بی تجربه ها شده واینم نتیجه عملکرد مدیران نا کار آمد . در انتخابذنمیندگان مجلس دقت میکردید نتیجه بهتری نصیبتان میشد ....بدرود
پورمجیدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر احمد زاده
استاندار محترم و بزرگوار استان
با سلام و احترام
ضمن تشکر از اقدامات جنابعالی و مجموعه همکاران و دستگاه های اجرایی و ادارات عضو ستاد بحران و به ویژه تشریف فرمایی وزیر محترم کشور و رئیس ستاد بحران کشور و سایر مسؤلین عالی نظام و نماینده محترم مردم در مجلس در سفر به روستای کره
شما را به خدای عزت دهنده قسم میدهم به داد مردم خسارت دیده روستای کره دنا که در سیل مانسون خسارت جدی دیده اند به ویژه با اولویت بخش کشاورزی و ترمیم و بهسازی کانال های انتقال آب و جداول کشاورزی برسید.
مطمئن باشید هر قلم و قدمی که در این خصوص بردارید پیش خدا فراموش نمی‌شود.قطع و یقین دعای مردم در زندگی حضرتعالی و همکاران بزرگوار تاثیر گذار خواهد بود. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
مطالبه خود از از نماینده ای بخواهید که برایش گاله زدید
الناز خارج از کشور
Iran, Islamic Republic of
استانداران محترم به مدیران زیر دست چند روزی فرصت دادین هر که کارشکنی و نمیتونه کار کنه سریع بزاریدش کنار جوانان پاک زبده و نخبه زیاد داریم بکارگیری کنید این مملکت اسلامی ایران را از نفوذ این فرصت طلبان پاک سازی کنید ‌‌سلامو درود به رهبر ایران و ملت بزرگ ایران
کامیار
Iran, Islamic Republic of
اگر ۲ متر برف بارید و بچه های مردم در سرما گرفتار شدن کی باید جوابگوی مردم باشد.
رحیم
United Arab Emirates
ضرب الاجل نه عجل!!!؟؟
سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1