تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۵۶۲۴۱
استاندار:

بانک ها تا ۱۵ اسفندماه به ۱۰۰درصد تعهدات خود عمل کنند / نارضایتی مردم از بانک های کهگیلویه و بویراحمد

۳
۲
بانک ها تا ۱۵ اسفندماه به ۱۰۰درصد تعهدات خود عمل کنند / نارضایتی مردم از بانک های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛این روزها نارضایتی مردم از عدم پرداخت تسهیلات در بانک های کهگیلویه و بویراحمد بسیار بالا رفته که استاندار در این خصوص به بانک ها تذکراتی داد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بانک های عامل استان مهلت داد تا ۱۵ اسفنده ماه ۱۴۰۱ به ۱۰۰ درصد تعهدات خود عمل کنند.
سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان اظهار داشت: ۵۸۳ میلیارد تومان تسهیلات تعهد بانک های استان به دو نهاد کمیتیه امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی استان است که از این مبلغ ۴۱۰ میلیارد تومان سهم کمیته امداد امام(ره) و ۱۷۳ میلیارد تومان سهم بهزیستی است.
وی با بیان اینکه برخی از بانک ها تاکنون به حدود ۷۰ درصد تعهدات خود عمل کرده اند تاکید کرد: همه بانک ها تلاش کنند سهمیه های ابلاغی خود را تا ۱۵ اسفند امسال پرداخت کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) باید امسال هشت هزار و ۱۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند تاکید کرد: برای پرداخت تسهیلات هر کدام از بانک های عامل که مشکلی دارند اعلام کنند تا در مرکز کشور از طریق بانک مربوطه پیگیر لازم صورت گیرد.
احمدزاده تصریح کرد: این دو نهاد حمایتی هم ملزم هستند تعداد افراد سهم اشتغالزایی دارند را در سامانه رصد ثبت کنند که تحقق آین امر مهم نیازمند تلاش، همت و حمایت همه جانبه سیستم بانکی استان است.
استاندار با تقدیر از همکاری بانک ها ابراز داشت: هر چند مشکلات منابع داریم و نسبت پرداختی منابع به مصارف استان ضریب بالایی دارد اما نتظار داریم با توجه به کم برخوردار بودن استان پرداخت ها سرعت بگیرند.
دکتر احمدزاده به پرداخت سریع تسهیلات به متقاضیان کارآفرینی ونظارت بر انحراف تسهیلات تاکید کرد و گفت: تعهدات و تکلیفی که به سیستم بانکی استان ابلاغ شده است باید ۱۰۰ درصد عملی و محقق شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در استان با مشکلات فرآیند بانکی آشنایی کامل دارم و شرایط گردش مالی قوی در استان هم نداریم اما با توجه به اینکه منابع ملی است و اگر مشکلی و گرهی در کار است با پیگیری در مرکز کشور باید مشکل را رفع کنیم.
احمدزاده به مسئله پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در خصوص ازدواج، فرزندآوری و فرزند سوم به بانک های استان تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
دستورات بدون پشتوانه و شعار های دستور میدهیم سنگ ها پرواز کنند دستور میدهیم کوهها جابجا شود
بانکی
Iran, Islamic Republic of
ای استاندار محترم ای عصای موسی ای دستان شفا بخش عیسی بانکها را کلا تعطیل کن یه ساختمان هم تو استانداری درست کن بر درش بنویس بانک استانداری وصل شده / .برادر استاندار قطعا معاونیبن و مشاورین این سه کلمه منابع .مصارف و مطالبات را بهتون گفتن.دو تا دوتا میشه ۵
Iran, Islamic Republic of
پوست پیاز منه ای حرفل نی
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1