تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۵۶۱۰۷
مدیر کل زندان‌های استان خبر داد:

آزادی 87 نفر از زندانیان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

۰
آزادی 87 نفر از زندانیان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
منصور بیژنی مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان از آزادی 87 نفر از زندانیان و محکومین مالی غیر عمد از ابتدای سالجاری در استان خبر داد.
به گزارش کبنا، مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان امروز یکشنبه (4 دی ماه 1401) با اعلام این خبر و با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان در نه ماهه نخست امسال اظهار داشت: با همکاری و همراهی اعضای ستاد دیه استان، خیرین و نیکوکاران، منابع استانی و کشوری ستاد دیه از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 87 زندانی جرائم غیرعمد استان با ترکیب 82 زندانی مرد و پنج زندانی زن از زندان آزاد شده اند.
وی میزان کل بدهی افراد آزاد شده را بالغ بر 24 میلیارد تومان ذکرکرد و افزود: با پیگیری و مداخله کمیته های صلح و سازش و دعوت از طرفین مبلغ 21میلیارد تومان از شکات و طلبکاران تخفیف و رضایت اخذ شده و مابقی نیز از محل اعطای تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض تأمین و پرداخت شده است.
نائب رئیس ستاد دیه استان با تقدیر از شکات پرونده‌های مالی عنوان داشت: انصافاً در استان ما خود شکات و طلبکاران مالی از خیرین نیک اندیشو خوشنام ستاد دیه محسوب می شوند که با رضایت و گذشت از طلبکاری کمک بزرگی به ستاد دیه در موضوع آزادی زندانیان مالی می‌کنند.
منصوربیژنی تعداد موجودی زندانیان جرائم غیرعمد زندان های استان که صرفاً محکوم مالی هستند را 223 نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل منظم جلسات، جلب کمک خیرین و همکاری و همراهی بانک های عامل زمینه آزادی بخشی از این زندانیان فراهم گردد.
مدیر کل زندان های استان در ادامه تصریح کرد: زنداینان جرائم غیر عمد و محکومین مالی افراد غیر بزهکارند که منتظر کمکهای خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران و گذشت شکات می باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1