تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۵۵۹۵۱
مدیرکل دفتر فنی استانداری؛

نظارت بر پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه منتاک انجام می‌شود

۰
نظارت بر پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه منتاک انجام می‌شود
کبنا ؛
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بروزرسانی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر عمران و توسعه استان خبر داد.
به گزارش کبنا، عیسی شهامت امروز چهارشنبه (30 آذرماه 1401) در کارگاه آموزش سامانه منتاک افزود: این سامانه با هدف پایش برخط اجرای برنامه‌ها و انجام پروژه‌های عمرانی در کشور ایجاد شده است و سعی دارد در مقایسه با فعالیت‌های انجام شده با شاخص‌ها و برنامه‌های اشاره شده در اسناد فرادستی زمینه توسعه متوازن و پایدار را در کشور تسریع نماید.
شهامت اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه منتاک و بارگذاری اطلاعات و داده‌های مورد نیاز در این سامانه اولویت‌های استان در حوزه پروژه‌های عمرانی شناسایی می‌شود.
وی به تهیه سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان با نظارت کشور تحت عنوان منتاک اشاره کرد و گفت: این سامانه در حال تبدیل به یک سامانه ملی در زمینه مسائل عمرانی توسعه امور شهر و روستایی است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف عمده راه‌اندازی سامانه منتاک را مدیریت بر پروژه‌های عمرانی استان و همچنین پایش تمام کمیسیون‌ها، جلسات و کارگروه‌های استان برشمرد و تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی تمام شهر‌های استان و دستگاه‌های اجرایی در این سامانه ذخیره می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سامانه منتاک اطلاعات کامل تمام پروژه‌ها بارگذاری خواهد شد گفت: آنچه مسلم است مدیریت درست در گرو داشتن اطلاعات جامع و درست است و اطلاعات درست نیز برگرفته از فهم کارشناسی است.
شهامت با تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با سامانه منتاک گفت: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان جهت ارزیابی و نظارت بر فعالیت‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان طراحی شده است.
به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری، خروجی این سامانه جهت گزارش‌گیری تجزیه و تحلیل و نظارت دقیق بر پروژ‌ها بوده و بهره‌برداری از این سامانه الزامی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
1