کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر فنی استانداری؛

نظارت بر پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه منتاک انجام می‌شود

30 آذر 1401 ساعت 16:42

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بروز رسانی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر عمران و توسعه استان خبر داد.


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بروزرسانی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر عمران و توسعه استان خبر داد.
به گزارش کبنا، عیسی شهامت امروز چهارشنبه (30 آذرماه 1401) در کارگاه آموزش سامانه منتاک افزود: این سامانه با هدف پایش برخط اجرای برنامه‌ها و انجام پروژه‌های عمرانی در کشور ایجاد شده است و سعی دارد در مقایسه با فعالیت‌های انجام شده با شاخص‌ها و برنامه‌های اشاره شده در اسناد فرادستی زمینه توسعه متوازن و پایدار را در کشور تسریع نماید.
شهامت اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه منتاک و بارگذاری اطلاعات و داده‌های مورد نیاز در این سامانه اولویت‌های استان در حوزه پروژه‌های عمرانی شناسایی می‌شود.
وی به تهیه سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان با نظارت کشور تحت عنوان منتاک اشاره کرد و گفت: این سامانه در حال تبدیل به یک سامانه ملی در زمینه مسائل عمرانی توسعه امور شهر و روستایی است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف عمده راه‌اندازی سامانه منتاک را مدیریت بر پروژه‌های عمرانی استان و همچنین پایش تمام کمیسیون‌ها، جلسات و کارگروه‌های استان برشمرد و تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی تمام شهر‌های استان و دستگاه‌های اجرایی در این سامانه ذخیره می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سامانه منتاک اطلاعات کامل تمام پروژه‌ها بارگذاری خواهد شد گفت: آنچه مسلم است مدیریت درست در گرو داشتن اطلاعات جامع و درست است و اطلاعات درست نیز برگرفته از فهم کارشناسی است.
شهامت با تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با سامانه منتاک گفت: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان جهت ارزیابی و نظارت بر فعالیت‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان طراحی شده است.
به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری، خروجی این سامانه جهت گزارش‌گیری تجزیه و تحلیل و نظارت دقیق بر پروژ‌ها بوده و بهره‌برداری از این سامانه الزامی است.
 


کد مطلب: 455951

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455951/نظارت-پروژه-های-عمرانی-کهگیلویه-بویراحمد-سامانه-منتاک-انجام-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1