تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۵۵۸۲۳
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

7 هزار میلیارد تومان اعتبار دستاورد سفر نخست رئیس جمهور برای کهگیلویه و بویراحمد / چقدر تاکنون جذب شده است؟

۳
۰
7 هزار میلیارد تومان اعتبار دستاورد سفر نخست رئیس جمهور برای کهگیلویه و بویراحمد / چقدر تاکنون جذب شده است؟
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار زیربنایی از سفر مهرماه ۱۴۰۰رئیس جمهور و متمم سفر برای این استان مصوب شده که تزریق این حجم اعتبار سبب تحول عظیم، رونق و توسعه در استان خواهد شد.
علی شهابی نسب، در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان ۲۱۷ طرح عمرانی با اعتباری حدود سه هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان مصوب شد.
وی افزود: حدود سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر با پیگیری‌های استاندار استان از محل متمم سفر به استان اختصاص یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از مهم‌ترین پروژه‌های سفر ریاست جمهوری، تصریح کرد: پروژه جاده پاتاوه به دهدشت از جمله طرح‌هایی بود که در بحث سفر دیده و حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد و اکنون نزدیک به ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهابی نسب تأکید کرد: این پروژه تا سال آینده به طور رسمی افتتاح خواهد شد البته هم اینک به صورت غیر رسمی قابل استفاده است.
وی ابراز داشت: آبرسانی به لیکک نیز با ۳۸۴ میلیارد تومان مصوب شده که امسال ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار داشته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است و اکنون ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهابی نسب عنوان کرد: پروژه سد تنگ سرخ از محل ماده ۵۶ در مصوبات سفر در نظر گرفته شد و امسال در لایحه ۹۲ میلیارد تومان اعتبار دارد.
وی افزود: ۱۶۰ میلیارد تومان هم از محل ماده ۵۶ از طریق بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران تفاهم نامه منعقد شد که این اعتبار هم اختصاص پیدا می‌کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح، اکنون ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهابی نسب تصریح کرد: پروژه جاده یاسوج به سی سخت نیز حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری برای آن مصوب شده است.
وی ابراز داشت: امسال ۲۰ میلیارد تومان به آن تخصیص داده شده و در دست اجراست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سد ایلی آباد و سد کوهبرد نیز جزء پروژه‌های مصوب سفر بوده که هر دو ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
شهابی نسب ادامه داد: هر دو آبگیری شده‌اند اما پیگیری برای اجرای عملیات پایین دست آن‌ها هم ادامه دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار بیمارستان در استان هم شامل بیمارستان سی سخت، لنده، لیکک و چرام هم از مصوبات سفر بوده‌اند که بیمارستان لیکک ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: سه بیمارستان دیگر به طور متوسط ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
شهابی نسب عنوان کرد: ساخت بیمارستان لیکک به طور کلی تمام شده و تنها بحث تجهیزات آن مانده است که سال گذشته ۲۰ میلیارد از محل سفر به آن تزریق شده است و پیش‌بینی می‌شود با تزریق ۲۰ میلیارد تومان دیگر به این طرح، رسما دهه فجر امسال بهره‌برداری خواهد شد.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست، اظهار داشت: 7 هزار میلیارد تومان از محل سفر و متمم به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته که تاکنون 720 میلیارد تومان آن به استان ابلاغ و جذب شده است.
رئیس دولت سیزدهم نهم مهر سال گذشته در جریان پنجمین سفر استانی وارد یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد و در این سفر ۲۱۷ طرح به ارزش ۲۱هزار میلیارد تومان به تصویب رسید. در این سفر ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، منابع نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب بخشی به روند توسعه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به تصویب رسید. بهره‌برداری از این طرح‌ها به توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد و رونق روزافزون تولید در آن کمک بسزایی می‌کند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
یعنی از هفت هزار میلیاردتومان فقط ۷۲۰ میلیارد یعنی فقط حدود ۱۰٪ آن جذب شده ؟؟!!!! عجب مدیریت کارآمدی !!! قطعا با سرعت اگه پیش بروید احتمال تصادف شدید وجود داره ! برادر یه کم آهسته تر ، با این سرعت لاکپشتی واقعا خطرناکههههههههه !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اعتبار! اخی ، واقعاً ، مسولین چی کار کردن حتی یه کو چه آسفالت نکردن مردم هیچ درآمدی ندارن دارن با خون دل شب و زورشون را سپری می‌کنند اگه کسی هم یه ماشین داشته باشه ماهی ۴ تا ۵ میلیون پیش میکانیکی ها هزینه مکنه. علتش هم خیابون های بد شهر یاسوج است که مسولان بی مسولیت هیچ کاری نمی کنند فقط به فکر خودشون بودن
Romania
آیا هفت هزار میلیارد غیر از بودجه مصوب است اگر غیر از بودجه مصوب است محل تامین آن از کجاست اگر هم بودجه مصوب است آیا این خود نوعی سهل انگاری و دخالت بیش از حد در تقسیم بودجه ها نیست به نوعی دخالت دولت در بومی سازی و نیاز سنجی طرحها و پروژه نیست ؟آیاباعث تاخیر در آجرای پروژها به خاطر تبلیغ و تحمیل دولت بر اراده ملت نیست؟
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
1