تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۵۴۵۵۸
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خبرداد؛

پلیس: دختر جوان تبریزی به نام «آیلار حقی» بر اثر سقوط در محل گود‌برداری جنب برج شهران فوت کرده / ۳ نفر از مرتبطین در این حادثه دستگیر شدند

۱
۰
پلیس: «آیلار حقی» بر اثر سقوط در محل گود‌برداری برج شهران فوت کرده / ۳ نفر از مرتبطین در این حادثه دستگیر شدند
کبنا ؛رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه نفر در ارتباط با حادثه افتادن دختر جوان تبریزی به نام آیلار حقی در محل گود‌برداری جنب برج شهران تبریز خبر داد.
به گزارش کبنا، ابراهیم محمودی با اشاره به حادثه افتادن دختر جوان تبریزی به نام آیلار حقی در محل گودبرداری جنب برج شهران تبریز اظهار کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در صحنه حضور یافته و با هماهنگی و دستورات ویژه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و با شکایت خانواده متوفی تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی براساس وظایف ذاتی و قانونی تحقیقات لازم در این خصوص آغاز و تا این لحظه سه نفر از مرتبطین در این حادثه شناسایی و دستگیر و تحقیقات پلیسی در حال انجام می‌باشد که اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی افزود: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی از یک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.
آیلار حقی
محمودی گفت: با توجه به موج سواری رسانه‌های معاند در خصوص موضوعات اخیر کشور و بهره‌برداری معاندین از حوادث روزمره برای تشویش و فریب افکار عمومی، مردم عزیز به اخبار رسانه‌های ضد انقلاب توجه نکرده و اخبار از رسانه‌های موثق دنبال کنند.
وحید شادی‌نیا_ سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی_ نیز در این ارتباط گفته بود: حوالی ساعت ۲۲: ۰۰ چهارشنبه با گزارش سقوط در محل گودبرداری و مصدومیت شدید زن جوان به مرکز اورژانس اطلاع و بلافاصله نزدیکترین آمبولانس عازم محل شد.
وی افزود؛ کارشناسان اورژانس موقع رسیدن با پیکر بی‌جان مصدوم مواجه شدند و سریعاً اقدامات احیا را شروع کرده و مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند، طبق پیگیری احیا قلبی ریوی نتیجه‌ای نداشت و فوت زن جوان تأیید شد.
از شب گذشته اما رسانه‌های ضد انقلاب، در ادامه پروژه نخ‌نمای کشته‌سازی ادعا کردند این جوان در تجمعات دیشب تبریز کشته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایا ایلار اندوهش بزرگ است
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
1