تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۵۴۵۴۱
در نشست خبری با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مطرح شد

تشریح برنامه‌های هفته بسیج دهدشت/ امید آفرینی در جامعه از رسالت‌های مهم رسانه‌ها است

۲
تشریح برنامه‌های هفته بسیج در دهدشت
کبنا ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: امسال قریب به ۸۴ عنوان برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شعار «بسیج خدمت گزار مردم» در شهرستان اجرا خواهد شد.
به گزارش کبنا، سید علی اصغر پور بهشت، در نشست خبری هفته بسیج ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد هفته بسیج در تشریح برنامه های این هفته افزود: برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه جاری تا ۵ آذر در محورهای مختلف تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، اعزام نمایندگی از شهرستان جهت دیدار با مقام معظم رهبری، برگزاری نشست هایی در راستای جهاد تبیین، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و تجمع بزرگ بسیجیان تدارک دیده شده است. 
وی یکی از عملکرد های بسیج را در عرصه محرومیت زدایی و آبرسانی در سطح شهرستان عنوان کرد و افزود: قریب به ۴۳ مورد پروژه آبرسانی در سطح شهرستان وجود دارد که ۱۹ مورد آن به بهره‌برداری رسیده و ۲۴ مورد آن درحال انجام است.
وی اعتبار این پروژه را قریب به ۷۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. 
پوربهشت اهدا ۱۱۴ مورد کمک به جهیزیه عروس، اهدا ۹۵۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان، تهیه و توزیع ۱۳۵۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند، ۲۴۰ میلیون کمک به تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهش سراهای دانش آموزی، ۴۵۰ میلیون جهت گاز کشی منازل افراد کم برخوردار و...را بخشی از عملکرد یکساله سپاه ناحیه کهگیلویه نام برد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با اشاره به اینکه دشمن تصرف افکار جامعه را مورد هدف خود قرار داده است تصریح کرد: یکی از راهکار های مهم برای مقابله با این تحریف ها اطلاع رسانی دقیق به جامعه است.
پوربهشت با بیان اینکه رسانه های معاند واقعیت ها را بالعکس جلوه می‌دهند گفت: امید آفرینی در جامعه از رسالت های مهم اصحاب رسانه است که واقعیت ها را برای جامعه بیان کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1