تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۵۴۳۵۸
در ۷ ماهه امسال؛

۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌‌های کهگیلویه و بویراحمد صرف حقوق شد! / مدیریت شهری کجای برنامه ریزی شهرداری ها است؟

۱
۱
۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌‌های کهگیلویه و بویراحمد صرف حقوق شد! / مدیریت شهری کجای برنامه ریزی شهرداری ها است؟
کبنا ؛مقایسه مدیریت شهری در استان‌های دیگر قابل مقایسه با مدیریت شهری در کهگیلویه و بویراحمد نیست، بسیاری از وسایل رفاهی و مبلمان شهری، انواع پارک‌ها و زیباسازی‌های شهری در شهر‌های دیگر دیده می‌شود که این استان از آن‌ها بی‌بهره است، شهرداری‌ها در استان‌های دیگر برای نقطه به نقطه شهر برنامه و کار دارند، ولی اینجا انگار همه چیز تعطیل است. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از رویه مدیریت شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد. حاجی‌زاده از اختصاص اعتبار به شهرداری‌ها سخن گفت، در حالی که این اعتبار بطور کامل صرف حقوق شده است.
به گزارش کبنا، در حالی که شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند درآمد‌های پایداری داشته باشند، ولی به دلایل مختلف و ناتوانی‌های مدیریتی، آن‌ها توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را هم ندارند و برای پرداخت حقوق وابسته به اعتبارات دولت هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۷ ماهه امسال ۱۱۰ میلیارد تومان از محل‌های مختلف به شهرداری‌های استان اختصاص داده شد.

به گزارش کبنا، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای راهبری تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت محور‌های استان گفت: از محل اعتبارات سفر ۱۵۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در محور‌های استان از یاسوج- بابامیدان تا یاسوج به سمیرم اختصاص داده شده، همچنین برخی از مناطق این محور‌ها چهار خطه شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادفات مربوط به خودرو‌های شوتی حامل اتباع بیگانه است، گفت: باید محور‌های استان برای شوتی‌های حامل قاچاق اتباع بیگانه و قاچاق کالا ناایمن شود که به منظور راه‌ندازی پاسگاه می‌مند ضروری است.
وی به شهرداری‌ها گفت: در ۷ ماهه امسال از محل‌های مختلف ۱۱۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها اعتبار دادیم و انتظار داشتیم ۵۰ درصد این پول صرف مدیریت شهری و زیرساخت‌ها شود اما همه پول صرف پرداخت حقوق شد که از شهرداری‌ها به این دلیل گلایه داریم.
حاجی‌زاده از دو دستگاه شرکت توزیع نیروی برق و فناوری ارتباطات استان قدردانی کرد و گفت: بدون اینکه هزینه‌ای به این دستگاه‌ها بدهیم در حال کار هستند اما به برخی دستگاه‌ها اعتبار که دادیم، باید التماس هم کنیم که پیمانکاران را انتخاب و مدیریت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر یاسوج شهردار داشت ک این اوضاع شهرش نبود، حتی آسفالت درست و حسابی نداره چ برسه ب بقیه چیزهای ساده
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1