تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۵۴۳۱۷
در دومین جلسه کارگروه اقدام مشترک شهرستان گچساران:

پایش نامحسوس بازار گچساران در دستور کار قرار گرفت

۰
پایش نامحسوس بازار گچساران در دستور کار قرار گرفت
کبنا ؛دومین جلسه کارگروه اقدام مشترک شهرستان ها در شهر گچساران و با حضور مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون بازرسی و بازرسان اداره کل صمت،معاون فرماندار گچساران و سایر اعضای ادارات عضو این کارگروه در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این جلسه گفت: کار نظارت و پایش بازار گچساران در قالب ۶ تیم ویژه بازرسی و نظارت متشکل از بازرسان مرکز استان، اداره صمت کهگیلویه و بازرسان اداره صمت گچساران به صورت نامحسوس در دستور کار قرار گرفت.
کریم روزبهان افزود: در این بازرسی‌ها برای ۳۷ واحد متخلف صنفی، پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
روزبهان اضافه کرد: نظارت بازرسان صمت در تمام نقاط استان، شهرستان ها، بخش ها و حتی روستاهای اطراف جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استمرار خواهد یافت.
مدیر کل صمت استان ضمن تاکید بر شناسه دار نمودن ۵۵ قلم کالای لوازم یدکی تا قبل از ۱۵ آذر اظهار نمود: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تاکید بر تولیدات داخل ، مجدداً یاد آوری می‌گردد که کلیه واحدهای صنفی، صنعتی و تجاری مخصوصاً اتحادیه های خواربارفروشان، لوازم یدکی و لوازم خانگی اقلام کالاهایی خود را در سامانه های جامع تجارت و جامع انبارها ثبت، کد نقش و شناسه صنفی دریافت نمایند.
وی در پایان اضافه کرد: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه یکپارچه مدیریت وپایش ۱۲۴ گزارش تا به شکایت انها رسیدگی گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1