تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۴۵۴۰۹۳
در همایش مدیران کل دفاتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری‌های کشور مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: متأسفانه به اهدافی که داشتیم نرسیدیم

۳
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: متأسفانه به اهدافی که داشتیم نرسیدیم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه ارتباطی ۲۸ روستای این استان به دلیل خاکی بودن و بارش برف و باران ۴ تا ۶ ماه از سال ارتباط آن‌ها قطع می‌شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده بعد از ظهر امروز در همایش مدیران کل دفاتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری‌های کشور در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: راه روستایی حدود ۲۸ روستای استان همچون مورزرد زیلایی و سیلاب کلوار به مدت چهار تا ۶ ماه به واسطه بارش‌ها و خاکی بودن قطع می‌شود.
وی افزود: هزینه‌های این استان فوق‌العاده بالا بوده و برای گازرسانی به روستا‌های استان تقریباً ۶ برابر متوسط کشور باید هزینه شود و برای تأمین اعتبار برخی مناطق استان با مشکل مواجه هستیم.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای آبرسانی نیز همین مشکل وجود دارد و استان یک درصد جمعیت و یک درصد خاک کشور و بین ۲۰ تا ۳۰ درصد نفت و گاز کشور را دارد.
احمدزاده بیان کرد: گچساران از مخازن نفت ایران است اما نرخ بیکاری بالا و خدمات‌رسانی با مشکل روبروست و در لیکک ۸۵ حلقه چاه وجود دارد اما مردم کاملاً بی‌بهره‌اند.
وی با اشاره به منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد سه سد وجود دارد که در خروجی استان هستند و استان از آن‌ها بهره‌مند نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به برکت انقلاب خدمات زیادی در استان انجام گرفته و بیشتر جاده‌های استان مربوط به بعد از انقلاب است اما هنوز کمبود خدمات در استان وجود دارد.
وی تصریح کرد: خیلی از مناطق استان هنوز کم برخوردار هستند و امکانات ضعیف و جوابگو نیست، زیبایی‌های استان هنوز پنهان است و توانمندی‌های گردشگری استان ناشناخته مانده‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: از محل سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی اختصاص یافت اما تخصیص‌ها کافی نیست و در بحث جاده‌ها به علت کمبود تخصیص‌ها کار‌های زیادی نتوانستیم انجام دهیم و متأسفانه به اهدافی که داشتیم نرسیدیم.
احمدزاده یادآور شد: با وجود مشکلات اعتباری که وجود دارد کار زیادی در حال انجام بوده و استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و از محل اعتبارات سفر دولت کار‌های زیرساختی زیادی آغاز شده است و رئیس جمهور به وزرا دستور داد که توجه ویژه به این استان شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همایش مدیران کل دفاتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری‌های کشور مصوبات سفر ریاست جمهوری
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کسی انتظار از شما نداره جناب استاندار،چون ضعیفترین بودی وهستی واستانو چهل سال به عقب کشوندی.خداوندجای حق نشسته وخواهی دیدکه چطور ظلم در حق مردم این استان بهت نشون میده که کجای کاری
دردمند
Iran, Islamic Republic of
حاصل همین متاسفم ها شده وضعیت کنونی کشور و مردم ناراضی
...
Iran, Islamic Republic of
مسئول کل استان
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1