تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۵۳۵۹۴
امام جمعه گچساران:

دشمن از ایران قوی واهمه دارد

۱
۰
دشمن از ایران قوی واهمه دارد
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: چرا برخی افراد هم نسنجیده حرف می‌زنند در حالی که باید عاقل باشند چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است و تضعیف نیروی انتظامی برنامه دشمن است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید‌امین الله حجازی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: اگر بنای مملکتی بر عنوان دین باشد باید ساز و کارش را نیز آماده کند و یکی از این ساز وکار‌ها حفظ اسرار دل مردم است. یعنی اینکه مردم اسراری دارند که می‌خواهند فقط خداوند و نماینده خداوند بر روی زمین بداند، اما دشمن می‌خواهد که تمام انسان‌ها برده باشند و نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند.
وی افزود: مقام معظم رهبری اخیراً دیدار‌هایی داشتند که یکی از دیدار‌ها با بزرگان کشور‌های اسلامی بود، که حضرت آقا توصیه فرمودند مشکل اصلی امت‌های اسلامی نیز عدم اتحاد است این همه آیه قرآن برای اتحاد و انسجام مسلمین آمده است و این همه روایات در این خصوص داریم اما گاهی اوقات تنها به یک جشنی اکتفا می‌کنند که بی‌تأثیر است.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: مقام معظم رهبری باز هم فرمودند اما آن چیزی که بسیار مهم است این است که به واسطه این جشن، رنج و گرفتاری‌های مسلمین مورد مطالعه قرار بگیرد، بررسی شود و مشکلات عالم اسلام را مرتفع کنند. بنابراین رنج‌های کنونی در عالم اسلام به دلیل عدم اتحاد است چرا که استکبار اسلام و مسلمین را هدف قرار داده است.
امام جمعه گچساران گفت: حضرت آقا در دیدار با نخبگان کشورمان هم خطاب به مسئولین فرمودند که نخبگان باید تقویت و حمایت شوند و امروز وضعیتی را شاهد هستیم که دشمن مستاصل شده و در مقابل اقتدار ایران اسلامی ناتوان شده است، هرچند دشمن هرلحظه فتنه‌انگیزی می‌کند.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: فرزند و جوان ایرانی باید به خودش افتخار کند و امروز دشمن از روی ضعف و ناتوانی به طور مداوم فتنه‌انگیزی می‌کند، دشمن از ایران قوی واهمه دارد. وقتی انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید که یک نهضت الهی برمحور قرآن بنا شد و حکومت بر همین مبنا بنا شد.
وی افزود: بحث انسان‌سازی و فراهم نمودن زمینه رشد اخلاقی و معنوی بسیار حائز اهمیت است چرا که به عنوان یک سرمایه و پس انداز به شمار می‌رود اما انتظار از دولت، مجلس و مسئولین هم این است که مطالعه کنند و این موضوع را پیگیری و دنبال کنند.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: امام علی علیه السلام فرمودند که از فتنه نترسید چرا که علامت ناتوانی و ضعف دشمن است، امروز دشمن در حال غرق شدن است و لازم است که مؤمنین در مقابل فتنه‌های دشمن هم هوشیار باشند.
امام جمعه گچساران گفت: اتحادیه اروپا مدعی بود که ایران پهپاد به روسیه داده است و این یعنی قطب شرق عالم محتاج سلاح‌های ایران است، پس دشمنان ترسیده‌اند، هرچند نماینده ایران در سازمان ملل بیان کردند که سلاح به جایی نداده‌ایم.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: در بحث جهاد تبیین باید حقایق را به نوجوان و جوانان بگوییم چرا که دشمن دروغ‌سازی، دروغ پردازی و شایعه‌سازی می‌کند و باید حق را بگوییم.
وی گفت: درپایان هم تشکر ویژه از نیرو‌های مسلح کشورمان داریم و توصیه‌ای هم دارم که چرا برخی افراد هم نسنجیده حرف می‌زنند که باید عاقل باشند چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است و تضعیف نیروی انتظامی برنامه دشمن است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حجازی جان. مگه شما اجازه می دهید ایران قوی شود.
خدایی خودت تنها، ماهی چقدر هزینه داری برای دولت. از دفترت تا حقوقی که به حسابت واریز می شود. و چقدر برای قوی شدن ایران سودمند هستی؟!
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1