تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۵۳۳۹۱
در خطبه های نمازجمعه چیتاب مطرح شد

سیدفرج الله پژمان: مسئولان تربت بدنی فرصت سوزی نکنند، کبگیان و چیتاب مهد استعدادهای نهفته ورزشی است

۱
۱
کبگیان و چیتاب مهد استعدادهای نهفته ورزشی است
کبنا ؛حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به بندگی و پرستش از روی رضای خدا گفت: چهار گروه بیمار بعد از بهبودی، مشرک بعداز‌ایمان آوردن، حاجی بعداز بازگشت، و نمازگزار بعد از خروج از نمازجمعه هستند که اگر برای رضای خدا رفته باشند اعمالشان پذیرفته می‌گردد.
به گزارش کبنا از چیتاب، وی با ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اعظم "ص" با اشاره به اقامه اولین نمازجمعه به امامت پیامبر، تقویت روحیه اخوت و برادری، وحدت گروه‌های اسلامی در پایگاه نمازجمعه، رشد فکری و سیاسی مردم، و تقویت روحیه جمعی و پیگیری و حل مشکلات جمعی مردم را از مهمترین تأثیرات اقامه نمازجمعه در جهان اسلام برشمرد و گفت: دشمن با ترس از انسجام، وحدت، و یکپارچگی جهان اسلام سعی بر بی‌میل کردن مردم در پایگاه نمازجمعه را دارد.
وی افزود؛ دشمنان اسلام می‌دانند که تشکیل حکومت جهانی مسلمانان از قلب این تشکل‌های سیاسی متحد بیرون خواهد آمد و همیشه با برنامه‌ریزی در جبهه‌های متعدد مجازیو واقعی سعی در برهم زدن این انسجام جهانی در قالب بی‌اعتنا و اعتقاد کردن مسلمین دارد.
حجت الاسلام پژمان با اشاره به روز جهانی غذا خطاب به حاضرین گفت: سازمان‌های بین‌المللی در روز جهانی غذا تلاش می‌کنند تا در زمینه کشاورزی و برای جلوگیری از فقر و گرسنگی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در حقیقت تلنگری برای بیداری وجدان‌های به خواب رفته و همدردی با افرادی است که از ابتدایی‌ترین حق زندگی، یعنی غذا محروم هستند.
وی خطاب به کشاورزان افزود: بزرگواران زحمتکشی که قطب تولید مملکت را با زحمات بی‌بدیلتان متحمل می‌شوید با شرکت در کلاس‌های آموزشی راه روش سموم پاشی در جهت آفت زدائی را یادبگیرید تا در برداشت غیره معقول محصول کشاورزی و باغداری متحمل اشتباه نشوید زیرا تمام امراض متعدد من جمله سرطان‌ها براثر مصرف میوه و محصولاتی هستند که بدون اتمام دوران تجزیه سموم راهی بازار مصرف شده‌اند.
خطیب جمعه با تبریک فرا رسیدن روز تربیت بدنی ورزش را یک اصل مهم در بقاء سلامت جامعه برشمرد و گفت: توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن منتج به دارا بودن جامعه‌ای سالم و عاری از کسالت و دود و دم است و مسئولین ورزش کشور باید با برگزاری همایش‌ها و ساخت سالن‌های ورزشی، عموم مردم را بیشتر با مقوله ورزش و فعالیت بدنی آشنا کنند.
سید فرج الله پژمان سلامتی، بهبود مهارت‌های اجتماعی، نظم و انضباط در کار‌های گروهی و خانوادگی را از تأثیرات توسعه ورزش در جامعه برشمرد و گفت: تأثیر ورزش در حفظ سلامت جسم و روان و در نتیجه آن سلامت کلی جامعه انکار ناپذیر است پس با ساخت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی درکشور می‌توانیم به گسترش فرهنگ ورزش کردن کمک کنیم.
امام جمعه کبگیان ذوق و شوق جوانان بخش کبگیان خاصه شهر چیتاب به ورزش را یک فرصت مغتنم جهت تثبیت جامعه‌ای سالم با خروجی استعداد‌های نوظهور برشمرد و گفت: وقتی جوانانی از شهرچیتاب بدون هیچگونه امکاناتی به دفتر بنده مراجعه می‌کنند و تقاضای یک تشک کشتی جهت بروز استعداد‌های نهفته خود را دارند مسئولانیکه در پست‌های متعدد ورزشی نشسته‌اند باید بدون فرصت سوزی به میدان خدمت بیایند تا دراین موقعیت منحصر به فرد نتیجه‌گیری مثبت خود را ببینند.
لازم به ذکراست از طرف بخشداری کبگیان باحضور سردار حکمتیان و مسئولان درون بخشی با دستان پدر شهید غلام اسفندیاری در سالروز اامه اولین نمازجمعه در جهان اسلام از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سیدفرج الله پژمان امام جمعه بخش کبگیان با اهداء لوح تقدیر و یادبود تجلیل بعمل آمد.
------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
استعداد من کبگیان هسه
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
در اوین چه گذشت؟ / در زندان اوین چه زندانیانی نگهداری می‌شوند؟ ( + فیلم )

در اوین چه گذشت؟ / در زندان اوین چه زندانیانی نگهداری می‌شوند؟ ( + فیلم )

زندان اوین شامگاه شنبه ۲۳ مهرماه شب نا آرامی داشت. پس  از وقوع حادثه، علی صالحی  دادستان ...
پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
1