تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۵۳۳۲۴
در جلسه علنی مجلس مطرح شد

حمله نماینده مجلس به وزیر میراث فرهنگی؛ قدیم کفترباز داشتیم، امروز توییت باز

۵
۱
حمله نماینده مجلس به وزیر میراث فرهنگی؛ قدیم کفترباز داشتیم، امروز توییت باز
کبنا ؛محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: ما در قدیم کفترباز داشیم که خیلی هم به کفتربازی علاقه داشتند؛ امروز هم عده‌ای توییت باز داریم که نمونه‌های آن را در دولت قبل دیدیم و متاسفانه در دولت فعلی هم شاهد نمونه‌هایی از آن هستیم. این افراد به جای رسیدگی به امورات وزارت‌خانه تحت امرشان، شب و روز در حال توییت بازی هستند.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، وی با اشاره به توییت اخیر ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اخیرا یکی از وزرا توییتی منتشر کرده که در آن یکی از ضروریات دین را به شکل التزامی زیر سوال برده است.
نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
وی در پایان با استفاده از این عبارت که «چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید» گفت: با این وضعیت کم کم به «جوک و جفنگ» می‌افتید و شروع به خاطره تعریف کردن می‌کنید! سه سال دیگر زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم است پس برخی از آقایان این کار‌ها را انجام ندهند.
روز گذشته سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صفحه توییتر خود نوشته بود که «مدتی پیش در مورد ستاد امر به معروف توییتی زدم و مورد گله قرار گرفتم که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می‌کنم؟ امروز که ظاهرا همه‌ی آن دوستان به همین نتیجه رسیده‌اند، می‌گم: «باباجون مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخلاق و فرهنگ را رعایت کنیم.ما که داعیه دین اسلام و شیعه را داریم کمی انسان و با اخلاق فاضله و اخلاق حسنه و خوش اخلاقی برخورد کنیم.
Iran, Islamic Republic of
ما داعیه ایران و ایرانی بودن داریم، آیین ما ایرانی هست. و بس. تو داعیه خودتو داشته باش نگران اینا نباش اینا همه از یک قماش هستن و دستشون تو یه کاسه هست. حرفاشون واسه ََسرگرم کردن امثال ما هست و فرزندانشون تو در آمریکا و اروپا
Romania
دم ضرغامی گرم
Iran, Islamic Republic of
آزادی ها مشروع مردم و انسانیت فدای سیاسی کاری ها و منفعت طلبی و شیطنت شما ریاکاران مردم فریب شده است شما دنیای مردم را خراب کردید حرف های شما هم خریداری ندارد این لالایی ها دیگر ارزشی ندارد ماهیت شما برای مردم روشن شده است این غوغا سالاری برای سرپوش گذاشتن بر اختلاس میلیاردی فولاد سپاهان و دزگر تخلفات مسئولین است مردم کشور خود را دوست میدارند به مسلمان بون خود افتخار می کنند افتخار می کنند که پیرو پیامبر عطیم الشاِن اسلام آخرین فرستاده خدا پیامبر نور و رحمت هستند افتخار می کنند که کتاب آسمانی قران مبشر و راهنما و کتاب و کلام خدا راهگشایی زندگی و زمزمه روزانه و روزمره آنها می باشد ...
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد است مردم از شما انقلابی تر متدین تر پایبند تر به احکام دین و قوانین می باشند همین دستورات از بالا به پایین و دوگانگی فتار شما مسئولین باعث نگرانی و شاید مقاومت جوانان شده است وگر نه ملت ما ا ملت زمان پیامبر هم بهتر و مقیدتر به احکام اسلام اند شما مسئولین انقلاب و احکام اسلام را به نفع خود مصادره و تفسیر می کنید ولی مردم در عمل احکام اسلام را بنجو مطلوب و آنچه رضای خداوند است عمل می کنند امر در نفس عمل مذمومی است و در دین اکراه و اجباری نیست لا اکراه فی الدین
پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
1