تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۵۳۱۹۰
صبح امروز انجام گرفت

دیدار «نیکزاد» با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد / در مجلس سه گروه نماینده داریم

۴
۰
دیدار «نیکزاد» با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد / در مجلس سه گروه نماینده داریم
کبنا ؛نایب رئیس مجلس اظهار داشت: فرهنگ اولویت اصلی کشور است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و کسانی که می‌خواهند اقتصاد را نجات دهند باید از یک فرهنگ غنی برخوردار باشند.
 علی نیک زادثمرین  در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در دیدار با آیت الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج با اشاره به سفر هیئتی از مجلس شورای اسلامی در زمان زلزله سی‌سخت به این استان گفت: در زمان زلزله به منطقه سفر کردیم و پس از استقرار دولت آقای رئیسی هم پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا مدرسه سی‌سخت آماده بهره‌برداری شود و امروز توفیق شد برای افتتاح این پروژه در خدمت مردم منطقه باشیم.
وی افزود: شهادت حاج قاسم سبب شد مجلسی انقلابی شکل بگیرد و با تشکیل مجلس و دولت انقلابی برنامه‌های دشمنان نقش بر آب شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما علاقه‌مندیم اخلاق حکمرانی بر اساس اخلاق اسلامی جاری شود و دولت و شخص رئیس جمهور در دولت سیزدهم در این مسیر موفق بوده و مطالبه دیگر ما شتاب و سرعت در مقابله با ابر چالش‌های اقتصادی و فرهنگی در کشور است و باید برای این مسأله سه قوه کنار هم باشیم و بدون شک ما محکوم به پیروزی و موفقیت هستیم.
وی با اشاره به ویژگی‌های مجلس یازدهم تصریح کرد: در مجلس سه گروه نماینده حضور دارد اول افراد گام دومی صاحب‌اندیشه، متخصص و صاحب دانش‌، گروه دیگر افراد صاحب تجربه در سطوح بالای کار از وزیر تا مدیرکل که توانمند هستند و گروه دیگر افراد باسابقه در حوزه قانون‌گذاری، لذا این مجلس ظرفیت خوبی دارد و همه آرزو ما این است در پایان دوره مدال انقلابی بودن بر سینه تک تک نمایندگان این مجلس بماند.
نیکزاد خاطر نشان کرد: ما قوانینی نظیر قانون اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها را داشتیم که به عنوان یک برگ افتخار ثبت شد، همچنین قانون رتبه‌بندی پس از سال‌ها در این مجلس تعیین تکلیف شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: من اعتقاد دارم فرهنگ یک اولویت است و اگر فرهنگ مورد توجه باشد حاج قاسم سلیمانی‌ها رشد پیدا می‌کند و کسانی که می‌خواهند اقتصاد را نجات دهند اگر از یک فرهنگ غنی برخوردار نباشند نمی‌توانند موفق عمل کنند، لذا شاید بتوان گفت فرهنگ حتی از اقتصاد هم مهم‌تر باشد و نباید از آن غافل شد.
وی ادامه داد: مجلس به دولت اعلام کرده هر قانونی سبب تسهیل امور باشد ما در کنار دولت هستیم، و حتماً در ادامه نیز برای تحقق برنامه‌های مشترک این مسیر را پیگیری می‌کینم. حذف ارز ترجیحی نیز پیشنهاد دولت بود چون ارزی وجود نداشت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در نظارت با دید انقلابی با دوستان دولت برخورد کرده و در کنار دولت هستیم و می‌خواهیم بستر را فراهم کنیم تا دولت انقلابی گره‌های مانده در هشت سال گذشته را باز کند.
وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش کار سختی در انجام مسئولیت‌ها دارد گفت: این وزارتخانه با مطالبه‌های انباشته زیادی مواجه است کسانی در آموزش پرورش بوده‌اند که جوانی آن‌ها در آموزش پرورش صرف شده و باید تکلیفشان مشخص شود، البته از این پس باید مسیر جذب نیرو‌های آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر باشد.
وی تأکید کرد: باید به سمت کیفی‌سازی نظام آموزش پرورش حرکت کنیم تا کسانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند مهارت‌های مختلف را بداند. اگر آموزش و پرورش راه را درست برود آینده انقلاب تضمین است چرا که مدیران آینده در نظام آموزش و پرورش تربیت شده و رشد می‌یایند.
بر اساس این گزارش آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیست در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: حدود دوسال مدارس تعطیل بود و ما همه نگران شرایط و کیفیت آموزش در این دوران هستیم.
وی تأکید کرد: باید در حوزه آموزش پرورش سرمایه‌گذاری کنیم و اگر بخواهیم به رشد مناسب در حوزه‌های مختلف برسیم باید از این سرمایه‌گذاری استقبال نماییم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل رنج فراوانی است و باید از آن صیانت کرد خاطر نشان کرد: اگر افراد بی‌تعهد و بی‌دغدغه سر کار بیایند نتیجه کار آن‌ها مطلوب نیست.
وی افزود: البته ما به آموزش و پرورش اعتماد داریم و مردم هم همینطور و این اعتماد باید تقویت شود در بحث کنکور باید مراقب بود اعتماد مردم حفظ شود و اعتماد مردم سلب نشود و اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت خراب نشود، ما به مجلس هم اعتماد داریم و تعابیر رهبری در مورد مجلس بیانگر همین اعتماد و اهمیت بوده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما

انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناب نیکزاد خوش آمدی به استان ما
جوک سال رو گفتید که در پایان این مجلس بهشون مدال افتخار میدیم
طلا یا برنز یا مس؟؟؟😂😂😂
مردم رو بدبخت کردند حالا هم مدال میخوان
واقعا 😔😔
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نیکزاد همه مردم اطلاع و یقین کامل دارند که این انقلاب حاصل سالها خون دل خوردن امام و تبعید از این کشور به ان کشور و تقدیم صدها هزار شهید که هنوز هم هر روز در این کشور برای امنیت کشور و تقویت و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهیدان بسیاری تقدیم می شود و مردم ایران دغدار و عزادار می شوند ولی متاسفانه مسئولین بی مسئولیت بدون اینکه کوچکترین زخمی به تنشان بخورد و کوچکترین رنج و زحمتی را متحمل شوند حرف از شهید و شهادت میزنند کدام یک از مسئولین حال این نظام پدر شهید و یا پسر شهیدند یا خودشان جز جامعه ایثارگری می باشند کجا می فهمند درد مادر شهید پدر شهید درد مردم چیه چگونه درد می کشند اثار و عوارض جنگ چگونه بر روح و روان جسم جامعه و مردم اثر گذاشته است اینها مرفهین بی دردی است که با کمال اسایش و ارامش به تحصیلات خود در خارج و داخل کشور ادامه دادند با رانت مدارک تحصیلی عالیه بدست آوردند و الان هم با رانت و ریا و ظاهر فریبی و نفوذ صاحب منصب و پست های عالی شدند و الان دایه عزیزتر از مادر شدند و زمینه برای آنها مساعد شده که با خط کشی های خودی و غیر خودی بین مردم جایگاه خود را به تسبیط کنند و الان منافع خود را تامین کنند و باعث نگرانی مردم شدند و فاصله طبقاتی بین مردم و مسئولین را زمین تا اسمان ارتقاءدهند و مردم هم از مسئولین بی اعتماد شده اند که باید با تغیر و اصلاح رفتار روش منفعت طلبی و خود برتربینی شاید بتوانند اعتماد مردم را دوباره جلب کرد
توتنده
Iran, Islamic Republic of
کور وابوم اگر دم نماینده بویراحمد چنین چیزی دیوم
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای نیکزاد ببخشید این مجلس بیسواد و بی تجربه که اصلن نمیدونن اقتصاد یعنی چه
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1