تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۵۳۰۱۷
مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

مراسم خاطره گویی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد + تصاویر

۰
مراسم خاطره گویی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد + تصاویر
کبنا ؛مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مراسم خاطره گویی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن همایش های بنیاد شهید استان خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، رحمت الله رسولی مقدم مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم خاطره گویی با عنوان «حدیث ماندگاری پایداری، دلاوری و فداکاری» با مشارکت اداره کل بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد و حضور رزمندگان دفاع مقدس استان برگزار شد.
وی افزود: این مراسم خاطره گویی روز پنجشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح در سالن همایش های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.
رسولی تصریح کرد: دو تن از رزمندگان و سرداران دفاع مقدس که به عنوان مدعوین و راویان این برنامه حضور داشتند، به روایت گوشه‌‌هایی از مجاهدت‌ها و مصائب خویش و همرزمان و آرمان‌هایشان پرداختند.
وی با اشاره به نمایش تولیدات حوزه هنری در این برنامه بیان داشت: در بخش‌های میانی و پایانی این برنامه نیز دو نماهنگ تولیدی حوزه هنری با عنوان «قاب عکس» و «هم‌سنگری» پخش شدند و با استقبال مهمانان مواجه شدند.
شایان ذکر است که حوزه‌ی هنری تا پایان سال، دو برنامه‌ی شب خاطره‌ی دیگر با محوریت روحیه‌ی حماسی عشایر و مردم غیور استان برگزار خواهد کرد.



نام شما

آدرس ايميل شما

انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1