تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۵۲۵۵۷
اول مهرماه؛

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرای 167 هزار دانش آموز است

۰
آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرای 167 هزار دانش آموز است
کبنا ؛
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در آستانه بازگشایی حضوری مدارس، آموزش وپرورش در اقصی نقاط استان پذیرای 167 هزار دانش آموز است.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه قبل از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج باتسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین انتهای جاده اسارت است و ابتدای اسارت ستم ،اربعین فریاد باحسین(ع) بودن است و طالب حسین (ع) بودن همانطور که آخرین حجت خدا نیز طالب حسین (ع) بود.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ۳۶ هزار دانش آموز و 5 هزار معلم شهید مدرک شهادت وعاقبت بخیری در دانشگاه انقلاب دریافت نمودند تا استقلال،عزت ،حریت ،مردانگی ره آورد خون این شهدا برای جمهوری اسلامی باشد، وظیفه داریم اکنون ما به میدان دفاع از خون شهدا بیاییم و سنگر ها را حفظ کنیم.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد به جمله ای از امام که فرمودند : مدرسه سنگر است سنگرها را حفظ کنید اشاره کرد وگفت: امروز فریاد می زنم اگر بخواهیم در دنیای پرهیاهوی امروز صدایمان به گوش جهانیان برسد باید به آموزش وپرورش برسیم چرا که راه رسیدن به ایران قوی و دولت قوی از دل آموزش وپرورش قوی می گذرد وآموزش وپرورش اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه هاست.
عزت خواه گفت: اگر می خواهیم زندان ها خالی، اقتدار بیشتر و جنایت کمتر شود باید به آموزش و پرورش نگاه مثبتی و توسعه بخشی داشته باشیم چرا که هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه است
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد : آموزش و پرورش استان در چند ماه اخیر موفقیت های زیادی داشته که به برخی اشاره می‌کنم، کسب رتبه برتر قرآن کشوری ، رتبه اول جشنواره الگوهای برتر تدریس، رتبه ممتاز کشوری در نهضت سواد آموزشی، اعزام ۵ دانش آموز در تیم ملی هندبال ، رتبه جهانی اختراع بزگترین تراشه ، کسب کنکور رتبه اول کشور ، کسب ۲۲ رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور سراسری، کسب ۷ رتبه کشوری در مسابقات قرآن عترت و نماز، دو رتبه کشوری در جشنواره نوجوان سالم ، مقام قهرمانی بانوان فرهنگی، دریافت دو طلا و برنز در مسابقات آمادگی جسمانی از جمله این موفقیت ها است.
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: آسیب های اجتماعی بلای جان برخی از خانواده ها شده و این آسیب ها یک مانع بزرگ آموزش و پرورش محسوب می شود.
عزت خواه گفت: استفاده از اولیای خوش فکر و بابرنامه و ارتباط با ائمه جمعه از مهمترین رویکردهای آموزش وپرورش در سال تحصیلی جدید خواهد بود.
وی همچنین گفت: از خیرین عزیز و نهادهای مختلف انتظار داریم در بحث مسئولیت اجتماعی خویش برای تامین نوشت افزار و مایحتاج تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در نقاط مختلف استان آموزش وپرورش را همراهی کنند.
عزت خواه افزود: آموزش پرورش در تمام نقاط استان با کمترین امکانات پذیرای دانش آموزان دارد اگر تمامی مردم فرهنگ دوست کشور به هر نحوی که می توانند دست به دست هم دهند و پیوند خود را با آموزش و پرورش مستحکم نمایند اصل آموزش پرورش نهادینه می شود و اعتلای فرهنگ غنی اسلامی و بالندگی علمی کشور را پیش رو خواهیم داشت .
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تحقق اهداف والای آموزش پرورش و تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی برای ساختن حیاط طیبه و ایجاد مدرسه صالح بدون از مشارکت مردم امکان پذیر نیست که دانش آموزان در مدارس جشم انتظار این همراهی اولیاء هستند.
عزت خواه در پایان با بیان اینکه آموزش وپرورش ذات مشارکت جویانه دارد و بدون همکاری و مشارکت مردم به سر منزل مقصود نمی رسد گفت: بیایید در آستانه بازگشایی مدارس با مشارکت خویش در تربیت دانش آموزان و گلهای زندگیمان سهیم شویم که مشارکت معجزه آساست.
نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1