تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۵۲۴۵۷
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت؛

حمایت کمیته امداد یاسوج از 2 هزار و 500 دانش آموز و دانشجو

۰
حمایت کمیته امداد یاسوج از 2 هزار و 500 دانش آموز و دانشجو
کبنا ؛
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: ۲۵۷۳ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند از خدمات حمایتی این اداره در سال تحصیلی جاری بهره‌مند هستند.
به گزارش کبنا از یاسوج، پایگاه مرکزی جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت دانش آموزان نیازمند در میدان هفت تیر یاسوج برپا شد.

حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج در حاشیه برپایی این پایگاه، گفت: این نهاد به‌منظور حمایت از جامعه هدف خود در طول سال خدمات متفاوتی در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف ارائه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در طول سال است، افزود: ۲۵۷۳دانش‌آموز و دانشجو-۲۳۷۳دانش‌آموز و ۲۰۰ دانشجو- از خدمات فرهنگی این نهاد در سال تحصیلی جاری بهره‌مند هستند.
عباسی تأکید کرد: کمیته امداد هرساله نسبت به پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد برای کمک به نیازمندان و به خصوص دانش آموزان تحت حمایت، برگزاری جشن عاطفه هاست، تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت با برپایی پایگاههایی در سطح شهر آغاز شده است و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.
 رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با حضور در پایگاه‌های ثابت و سیار جشن عاطفه ها یاریگر کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند باشند.
عباسی گفت: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاهها و ۱۲ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد منطقه دو یاسوج، می توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان این اداره، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۸۵ و یا از  طریق سامانه پیامکی #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* اهداء نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1