تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۵۲۲۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

درخواست افکار عمومی از دستگاه قضا گچساران / مخاطبان: گروکشی خوب نیست / چرا فقط نورچشمی‌ها و نزدیکان لیدرها، پس بقیه چی؟ / آقای حسینی بیا جواب بده!

۷
۱
درخواست افکار عمومی از دستگاه قضا گچساران / مخاطبان: گروکشی خوب نیست / چرا فقط نورچشمی‌ها و نزدیکان لیدرها، پس بقیه چی؟ / آقای حسینی بیا جواب بده!
کبنا ؛
اخیراً لیستی از استخدام در پتروشیمی گچساران در فضای مجازی منتشر شده که موجبات تشویش اذهان عمومی را ایجاد کرده. در این لیست اسامی لیدر‌های سیاسی و فرزندانشان دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که این لیست درست است یا کذب، لیدر‌های سیاسی این لیست را رد نکرده‌اند، ولی فرافکنی‌های زیادی صورت گرفته است.
دفاع علنی برخی چهره‌های سیاسی از لیست منتشر شده، وضعیت خطرناکی را در شهرستان ایجاد کرده است. در حالی که در روز‌های گذشته چند تن از افراد نزدیک به نماینده، از لیست دفاع کرده‌اند و حتی چیزی شبیه به معامله‌گری در متون آن‌ها دیده می‌شود، در صورتی که عدالت در خصوص این موضوع برقرار نشود، این چنین معاملاتی بصورت علنی تبدیل به رویه می‌شود.
افرادی که انتقادات را برنمی تابند، و با برچسپ زدن سعی در فرافکنی دارند، فقط موجب خدشه دار شدن جبهه، جریان و شخص خود می‌شوند.
یکی از‌فامیل‌های نزدیک نماینده نیز در مطلبی عنوان کرده که «لیست موجود از سوی هلدینگ در تهران مجوز داده شده است و مراحل مصاحبه نیز انجام گرفته است».
غالب مردم از مسئولان درخواست می‌کنند که برای اشتغال در یک کارخانه و شرکت، آزمون برگزار شود. چرا مسئولان این خواسته مردم را مورد توجه قرار نمی‌دهند و چنین حواشی ایجاد می‌شود. این رویه از قبل تاکنون وجود داشته و مختص به این لیست نمی‌شود، هر ساله می‌بینیم که لیست‌هایی منتشر می‌شود و فقط مردم هستند که اعتمادشان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد و این اعتماد با چنین اتفاقاتی کم کم سلب می‌شود.
چرا افراد این چنین خدشه به اعتماد مردم وارد می‌کنند و از واژه‌هایی مثل انقلاب استفاده‌های شخصی می‌کنند؟
سال گذشته آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران برگزار شد که با ابهامات زیادی در خصوص صورت گرفتن تقلب مواجه شد. حالا که لیست استخدامی منتشر شده، این ابهامات بیشتر برای مردم رنگ واقعیت گرفته است.
برخی از نظرات مردم در خصوص لیست استخدامی و مطالب منتشر شده روز گذشته چهره‌های سیاسی و همچنین در خصوص آزمون استخدامی پتروشیمی را بخوانید.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حق من و.امثال من خورده شده، هیچ کس هم جوابگو نیست، جرا نمره مصاحبه ب ما کم دادن ولی منی ک با مجموع کتبی و مصاحبه 57 درصد رد بشم تا نوری چشمی ها بیلنجای ما، ناسلامتی ما هم بجه همین استانیم!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگر آن ۱۰۰۰ نفر در دوره تاج سفارشی نیامده بودن این ۲۵ نفر هم روی آن
کارشناس پتروشیمی
Romania
جناب سید عزیز سلام علیکم
موارد که بنده شاهد بوده ام رو خدمت شهروندان به اطلاع عموم می رسانم.
1- این لیست ها در طول سال های اخیر (جعفری-تاجگرون و سید قدرت حسینی) هم وجود داشته متاسفانه.
2-جناب آقای سید ناصر عزیز ما که به شما و خانواده محترم اعتماد داشتیم حداقل در بحث بی عدالتی ها کاری بکنید.اما متاسفانه از چندین ماه پیش شما و بقیه دوستانتون قبل از آزمون نیروهایی در پتروشیمی به صورت رسمی وارد نمودین . مستند چند نفر را نام میبرم( م.ک داماد ن) ( م.ا خواهرزاده ........نفت ) ( غ.ا
3-باینجا اعلام می نمایم پاکترین فرد هم ک باشی دیگران و خانواده درکارت دخالت میکنن و نمیگذارند شعارهای قبل انتخابات محقق گردد.
4- شورای طوایفی این رو از کجا دراوردین؟
شورا بر چه اساسی نفر انتخاب میکند؟
نام نماینده هر روستا و طوایف را در عموم بگذارید مردم بشناسند.
5-چرا در لیست منتشر شده فقط اسم پسرهای لیدرها به چشم میخورد؟ شعار سید ناصز چیزی دیگر بود.
6- اگه غیربومی در پتروشیمی هست بیش از حد.رییس اداره کار و دفتر نماینده ......... رو میرسونه چرا ذهن مردم رو به جای دیگر می برید خود نماینده باید پیگیر این امور باشند.
7-آیا این سهمیه نمیشد بین خانواده ای چند نفر بیکار تقسیم گردد؟
8-باور کنید اگه بتاجگردون رانت قوی و بسیاری داشت اما از همه روستا و طوایف استخدام میکرد که این هم بحث بی عدالتی زیاادی دارد.

9-این شهر مطعلق به همه اقوام میباشد و نه فقط یه جریان خاص شما دیگر کارهای نمایندگان پیشین را انجام ندهید.
10- بابت این لیستتون از مردم عذرخواهی نمایید.
در پایان 48 ساعت به شما فرصت میدهم کمی تفکر داشته باشید و خود و افکار ناشایست خود را اصلاح نمایید و گرنا حسابتان جداست.
باوی
Iran, Islamic Republic of
اگه تاجگردون در مورد کارهایی مشابه اومد جواب بده انتظار داشته باشید اینم جواب بده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
هم تاجگردون ....اسمش هم عذابتون میده
درود بر معمار سازندگی گچساران و باشت
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اینها فقط لیست این نماینده است ببینید موحد چه گرد و خاک می‌کند و هر چه نیرو دارد از طریق نشان زاده داره می چپونه و بیداد می‌کند و در هر سفر ۴ نفر را می آورد
حسین
Romania
دریک کلمه خلاصه میشه همه جا پارتی بازیه شده
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1