کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

درخواست افکار عمومی از دستگاه قضا گچساران / مخاطبان: گروکشی خوب نیست / چرا فقط نورچشمی‌ها و نزدیکان لیدرها، پس بقیه چی؟ / آقای حسینی بیا جواب بده!

18 شهريور 1401 ساعت 14:49

اخیراً لیستی از استخدام در پتروشیمی گچساران در فضای مجازی منتشر شده که موجبات تشویش اذهان عمومی را ایجاد کرده. در این لیست اسامی لیدر‌های سیاسی و فرزندانشان دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که این لیست درست است یا کذب، لیدر‌های سیاسی این لیست را رد نکرده اند، ولی فرافکنی های زیادی صورت گرفته است.


اخیراً لیستی از استخدام در پتروشیمی گچساران در فضای مجازی منتشر شده که موجبات تشویش اذهان عمومی را ایجاد کرده. در این لیست اسامی لیدر‌های سیاسی و فرزندانشان دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که این لیست درست است یا کذب، لیدر‌های سیاسی این لیست را رد نکرده‌اند، ولی فرافکنی‌های زیادی صورت گرفته است.
دفاع علنی برخی چهره‌های سیاسی از لیست منتشر شده، وضعیت خطرناکی را در شهرستان ایجاد کرده است. در حالی که در روز‌های گذشته چند تن از افراد نزدیک به نماینده، از لیست دفاع کرده‌اند و حتی چیزی شبیه به معامله‌گری در متون آن‌ها دیده می‌شود، در صورتی که عدالت در خصوص این موضوع برقرار نشود، این چنین معاملاتی بصورت علنی تبدیل به رویه می‌شود.
افرادی که انتقادات را برنمی تابند، و با برچسپ زدن سعی در فرافکنی دارند، فقط موجب خدشه دار شدن جبهه، جریان و شخص خود می‌شوند.
یکی از‌فامیل‌های نزدیک نماینده نیز در مطلبی عنوان کرده که «لیست موجود از سوی هلدینگ در تهران مجوز داده شده است و مراحل مصاحبه نیز انجام گرفته است».
غالب مردم از مسئولان درخواست می‌کنند که برای اشتغال در یک کارخانه و شرکت، آزمون برگزار شود. چرا مسئولان این خواسته مردم را مورد توجه قرار نمی‌دهند و چنین حواشی ایجاد می‌شود. این رویه از قبل تاکنون وجود داشته و مختص به این لیست نمی‌شود، هر ساله می‌بینیم که لیست‌هایی منتشر می‌شود و فقط مردم هستند که اعتمادشان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد و این اعتماد با چنین اتفاقاتی کم کم سلب می‌شود.
چرا افراد این چنین خدشه به اعتماد مردم وارد می‌کنند و از واژه‌هایی مثل انقلاب استفاده‌های شخصی می‌کنند؟
سال گذشته آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران برگزار شد که با ابهامات زیادی در خصوص صورت گرفتن تقلب مواجه شد. حالا که لیست استخدامی منتشر شده، این ابهامات بیشتر برای مردم رنگ واقعیت گرفته است.
برخی از نظرات مردم در خصوص لیست استخدامی و مطالب منتشر شده روز گذشته چهره‌های سیاسی و همچنین در خصوص آزمون استخدامی پتروشیمی را بخوانید.


کد مطلب: 452299

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452299/درخواست-افکار-عمومی-دستگاه-قضا-گچساران-مخاطبان-گروکشی-خوب-نیست-چرا-فقط-نورچشمی-ها-نزدیکان-لیدرها-بقیه-چی-آقای-حسینی-بیا-جواب-بده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1