تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۵۱۹۲۳
در ششمین روز از هفته دولت انجام گرفت

آغاز عملیات قطعه دوم بزرگراه بابامیدان - گچساران - بهبهان با حضور وزیر کشور

۱
۰
آغاز عملیات قطعه دوم بزرگراه بابامیدان - گچساران - بهبهان با حضور وزیر کشور
کبنا ؛همزمان با هفته دولت با حضور وزیر کشور، عملیات ساخت قطعه دوم بزرگراه بابا میدان - گچساران - بهبهان در شهرستان باشت روز دوشنبه آغاز شد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در این آیین گفت: قطعه دوم بزرگراه گچساران - بابامیدان بطول بیش از ۱۲کیلومتر در شهرستان باشت از توابع این استان و استان فارس آغاز شده است.
سید علی احمد‌زاده افزود: ۶ کیلومتر از این بزرگراه در شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از بوستان تا پل بریم و شلالدان اجرا خواهد شد.
همزمان با هفته دولت با حضور وزیر کشور، عملیات ساخت قطعه دوم بزرگراه بابا میدان - گچساران - بهبهان در شهرستان باشت روز دوشنبه آغاز شد.
وی با اشاره به قرارداد اولیه این طرح اظهار داشت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای باند دوم بزرگراه بابامیدان -گچساران اختصاص یافت که هم اکنون عملیات اجرایی این طرح ملی آغاز شده است.
وی بیان کرد: اعتبار این طرح ملی همراه با تعدیل و قیر تا مرز هفت هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
احمد‌زاده با بیان اینکه مدت قرار داد این طرح ملی ۳۶ ماهه است ابراز داشت: ۸۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۲۵ هزار و ۷۳ متر مکعب خاکریزی، ۷۱هزار و ۵۴ متر مکعب زیر اساس و ۳۰هزار و ۵۰۰ متر مکعب اساس در این طرح اجرا خواهد شد.

عملیات قطعه دوم بزرگراه بابا میدان_گچساران_بهبهان با حضور وزیر کشور آغاز شد

وی عنوان کرد: میزان آسفالت برای اجرای طرح قطعه دوم بزرگراه گچساران - بابامیدان بیش از ۵۸ هزار و ۲۰۰ تن است.
احمد‌زاده تصریح کرد: در این طرح ملی یکهزار ۹۶۳ تن آرماتور‌بندی، سه دستگاه پل، سه دور برگردان و یک دستگاه زیر گذر اجرا خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک دهانه ۱۱ متری زیر گذر و ساخت ۱۱ دهنه پل خاص در پریم، شوش و لیراب از دیگر مشخصات این طرح است.
وی اظهار داشت: برقراری ارتباط ایمن، کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای، اصلاح طرح هندسی مسیر و افزایش سرعت با توجه به تعریض و بهسازی محور موجود از مزایای دیگر این پروژه است.

عملیات قطعه دوم بزرگراه بابا میدان_گچساران_بهبهان با حضور وزیر کشور آغاز شد
احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه هفتم شهریور ماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد. بازدید از طرح‌ها، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام. یکی از کارها خوب و مهم شاید، وصل کردن شمال کشور به جنوب کشور از طریق گذرگاه در دل کوها زگراس باشد! الان گچسارانی ها و.. باید به سمت شرق بروند و مسیر را طی کند! سپس مسیرش را به سمت شمال تغییر دهد! در حالی که اگر سمت شمال! که به رشته کوه وصل است! باز بود یا گذرگاها و تونل ها زده شده بود! نیازی به تغییر مسیر به این بزرگی نبود! ضمن اینکه مسیر شمال به جنوب کشور رو نزدیک تر می کند! برای مردمان حاضر در منطقه.
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1