تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۵۱۹۱۴
وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد

وزیر کشور در یاسوج: دولت شرایط را از ریل معیوب به ریل سالم انداخت

۶
۱
وزیر کشور در یاسوج: دولت شرایط را از ریل معیوب به ریل سالم انداخت
کبنا ؛وزیر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در دیپلماسی اقتصادی با کشور‌های همسایه موفق بوده و توانسته شرایط را از یک ریل معیوب به یک ریل سالم بیاندازد.
به گزارش کبنا، در ششمین روز از هفته دولت احمد وحیدی وزیر کشور برای افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی به یاسوج سفر کرد وی در خصوص هدف سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد گفت: چندمین بار است که به این استان سفر می‌کنم و خدمت مردم شریف هستم، یکی از برنامه‌های ما دیدار از چندین شهر است تا پروژه‌های در دست کار را ببینیم و ارزیابی کنیم. در کنار آن بررسی موضوعات مختلف استانی در کنار مسئولان، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
وزیر کشور در خصوص روند اعزام زائران اربعین گفت: از سمت ایران و عراق پیش‌بینی‌هایی شده است، هدف این است که سفر به خوبی از زائران حمایت شود. طبیعتا پیش‌بینی می‌شود حجم زیادی از مردم عزیز کشورمان عازم شوند، به همین دلیل تراکم زیادی خواهیم داشت، خواهش ما این است که در فواصل مختلف سفر کنند و همگی سفر خود را به روز اربعین نیندازند.
وحیدی در خصوص خسارت سیل مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار استان از همان ابتدا تلاش‌هایی کردند، از منابع داخل استان منابعی تخصیص داده شده و همچنین از منابع بحران نیز منابعی تخصیص داده شده و به استان خواهد آمد و در جهت رفع خسارت‌ها استفاده خواهد شد.
وحیدی در پاسخ به اینکه «اعتبارات سفر رئیس جمهوری چه زمانی تخصیص می‌یابد؟» و در ارزیابی «کارنامه دولت» اظهار کرد: کارنامه دولت از نظر من کارنامه درخشانی است، دولت توانسته شرایط را از یک ریل معیوب به یک ریل سالم بیاندازد، البته بطور طبیعی هر چه جلوتر برویم سرعت این قطار بیشتر خواهد شد، اصلاحات اقتصادی صورت گرفته است، منابع لازم برای سرمایه‌گذاری‌ها اختصاص داده شده است.
وحیدی افزود: نرخ رشد تورم نزولی است که بر روی معیشت مردم تآثیرگذاری مثبت دارد، دولت و ریاست محترم جمهوری کاملاً در میدان هستند تا خسارت‌های مردم را جبران کنند.
وی بیان کرد: دولت در دیپلماسی اقتصادی با کشور‌های همسایه موفق بوده، در اصلاحات اقتصادی گام‌های مؤثری برداشته، در سفر به استان‌ها و ارتباط با مردم و درک عمیق‌تر از نیاز‌های مردم ارتباطات خوبی ایجاد شده است.
وحیدی افزود: پروزه‌های مهمی در سفر‌ها ممصوب شده، منابع سال گذشته تقریباً بطور کامل تخصیص یافته است، منابع سفر‌های مربوط به سال جاری برای ماه‌های اول دیرتر تخصیص می‌یابد، که یک روند طبیعی است.
وی گفت: تاکنون ۱۰۰۰ میلیارد به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته است.
به گزارش کبنا، افتتاح طرح‌های حوزه آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، گازرسانی به روستا‌ها، افتتاح جاده‌های روستایی از جمله برنامه‌هایی است که با حضور وحیدی انجام می‌شود.
آغاز به کار مرحله سوم باند دوم مسیر بوستان به کوپن (استان فارس)، بازدید هوایی از سد چم شیر، پتروشیمی گچساران و جاده یاسوج-سی سخت، آغاز به کار کارخانه ماشین‌سازی گچساران از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به یاسوج است.
همچنین هنرستان شهید اکبری چرام، طرح آبرسانی به سوق و روستا‌های حومه، گازرسانی به روستا‌های شبلیز دنا، راه روستایی دلی رج به نمایندگی از راه‌های روستایی استان، کارخانه بازیافت یاسوج و کمربندی یاسوج-اصفهان، کارخانه کولر گازی نیز از جمله طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش کبنا، احمد وحیدی صبح دوشنبه (7 شهریور ماه 1401) با استقبال مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس و جمعی از مسئولان استانی برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلف در شهرستان‌های مختلف به یاسوج سفر کرده است.
وزیر کشور در زمانبندی این سفر در شهرستان گچساران بازدید هوایی از سد چمشیر، بازدید از پتروشیمی گچساران، بازگشایی کارخانه ماشین‌سازی گچساران و دیگر موارد برنامه خواهد داشت.
امسال در هفته دولت بیش از ۴۰۰ پروژه در حوزه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحیدی
Iran, Islamic Republic of
آقای وحیدی سیاست مداران این استان فقط در سیاست فریبی قهارند در عملکرد داخلی یکدست برعلیه شما هستند پشت سرتون به ریشت می خندند .
محسن
Iran, Islamic Republic of
و به ریش همتون می خندند .
پاکسازی کامل تمام نهاد ها !
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای وحیدی
به جایی سفر می کتید که موقعدترک فرودگاه پشت سرت به ریشت می خندند .
Iran, Islamic Republic of
🤨🤨🤨طرح آب رسانی به سوق عجبا
شرافتا مطلب شعر نزار
مسعود
Iran, Islamic Republic of
تو اگر تونستی واحد اندازه گیری باران را بگی بعد حرف بزن
علی
Iran, Islamic Republic of
الکی الکی میخواد تلقین کنه دولت کاری انجام می ده بابا کل کابینه اگه امکانش جور بشه فرار میکنن چون از مردم خجالت میکشن فقط فقط فقط شعار البته تفاوت که با قبل داره اینها حمایت صدا و سیما را دارن اونها نداشتن
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1