تاریخ انتشار
جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۵۱۸۲۵
در خطبه های نمازجمعه ۴شهریور چیتاب مطرح شد

تشکر امام جمعه کبگیان از مدیریت بخشـدار و شورای اداری در ارائه خدمات نظام به مردم کبگیان

۶
۲
تشکر امام جمعه کبگیان از مدیریت بخشـدار و شورای اداری در ارائه خدمات نظام به مردم کبگیان
کبنا ؛به گزارش " کِبنـا" از چیتاب حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نمازجمعه ۴ شهریور چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به نفوذِ شیطان در زندگی انسان نامعلوم بودن پایان عمر را میدان امتحان انسان در برار شیطان برشمرد وگفت: اگر انسان از تاریخ پایان عمرش آگاه بود دست از کار و آرزو و دنیا می کشید، فلذا خداوند پایان عمرمان را نامعلوم کرد تا در میدان شیطان و انسان بنده واقعیش را گلچین کند. وی با بیان اینکه سوگند دروغ، غفلت از یاد خداوند، خسران مبین (تسخیر شیطان بر نفس) مقدمات سلطه شیطان بر انسان است عنوان کرد: هرجایی دیدید که ذکر خداوند نیست بدانید شیطان برآنجا مسلط شده و بشدت از رفتن و همنشین شدن با آنجا پرهیز کنید، که قطعاََ خسران خواهید دید. امام جمعه کبگیان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و تشکر از زحمات مدیران اداری در ارائه خدمات نظام به مردم بخش نیز گفت: سرآغاز خدمات بی بدیل نظام در دولت شهید رجائی باعث شد تا ۸ شهریور بنام هفته دولت در تاریخ انقلاب ثبت شود فلذا هر دولتی که در قماش رجائی ها بدور از حزب و باند بازی، بامحوریت اجرائی عدالت محوری و بانگاه عمل برابری سرکار آمد آن دولت همان دولت انقلابی جهادی است. خطیب جمعه کبگیان خطاب به دولتمردان تصریح کرد: مسئولان مراقب باشند یدک کشیدنِ نمادین وظاهرنمائیِ عَلمداریِ مَحرُومین، بدون عملکرد و خدمات، در مجامع عمومی اصل نظام را زیر سوال می برد وعدم رضایت عمومی را به بار دارد. سید فرج الله پژمان افزود: این کوتاهی ها، در پیگیری مطالبات مردمی در دولتها باید گرفته بشود و هر مسئولی در سایه نقد منصفانه با فرار روبه جلو در امر پیگیری و عمل مطالبات به حق مردم کوتاهی کرد خیانتکار محسوب می شود. این خطیب جمعه رویکرد دولتمردان در قالب شورای اداری ونهادهای خدمترسان در بخش کبگیان را مثبت توصیف کرد و افزود: تلاشهای بخشدار محترم و تیم اداری ایشان در قالب نهادهای متعدد دولتی جهت خدمترسانی به مردم بخش در حَدِّ وُسع و توانشان مثبت و قابل قبول بوده، که نمونه شاخص آن در مدیرت بحران اخیر (بارشهای سیل آسا) اثبات شد. وی از همکاری مدیریت بحران استان، فرماندار بویراحمد، مدیران استانی و شهرستانی و فرماندهی تیپ مستقل ۴۸ فتح استان در همراهی بخشدار وتیم مدیریتی بحران در بخش هم تشکر کرد. امام جمعه کبگیان با تبریک فرا رسیدن روز پزشک و تشکر از زحمات کادر درمان کبگیان و شهر چیتاب گفت: تلاش آقای جاوید، و همکاران خدومشان در حیطه بهداشت کبگیان و چیتاب سزاوار دریافت نشان لیاقَت، در خدمت جهادیست، چون تمام تلاششان معطوف به اصل خدمت به مردمان این دیار بود و الحق والانصاف تا الان در خدمت صادقانه کم نگزاشته اند. این خطیب جمعه با تشکر از زحمات دکتر درمانگاه سرکار خانم جانفزا خطاب به مردم چیتاب و حومه نیز گفت: تجهیز داروخانه مرکز بهداشت درمانی چیتاب در کنار حضور منظم دکتر در شیفت های متعدد از جمله تلاشهای جناب جاوید در درمانگاه شهدای چیتاب بود که از مردم بزرگوار خواهشمندیم در این راه کمک کارشان باشند.
لازم به ذکراست در بین الصلاتین، ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان با ارائه گزارش کار از عملکرد یکساله بخشداری و خدمات نظام در بخش کبگیان و همچنین مدیریت بحرانهای اخیر صحبت کردند.
همچنین مرکزبهداشت درمانی شهدای چیتاب به مناسبت هفته دولت با مدیریت جهانگیر جاوید مدیر بهداشت درمان بخش، میز خدمت تست قند، چربی، و فشارخون + تزریق واکسن کرونا برگزار کردند.


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چیتاب، یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب رسام سلام


لطفا از مظلومیت کبگیان و چیتاب گزارش تهیه کند
و در سایتها،هم بنویسید
تا قولهای دروغ بعضیا در قبال این بخش مهم و استراتژیک و حیاتی هم هویدا بشه
کبگیان، دمچنار
Iran, Islamic Republic of
آقای رسام سلام
لطفا بفرمائید
که از ۱۲ مصوبه نماینده و استاندار کدامشان عملی شدند؟
قولهای پوچ
وعده های سرخرمنی؟
مردم ...نیستند که!.
سادات ..چیتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای پژمان
لطفا نام قول و عدم کارائی مسئولان دروغکو را هم درخطبه ها نام ببرید
نمازجمعه یعنی به چالش کشیدن مسئولان خالی بند
نقاره خانه
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مهندس رسام
آقای امام جمعه چرا نهیب مسئولی نمیده؟
چراقول دادن در سایه لشکر کشی شبانه ..و ...به منازل مردم بخش را در خطبه ها نمیگه؟
دلی خمسیر
Iran, Islamic Republic of
برادر رسام سلام

بیائید تا درد دل مردم را به شماها بگوئیم
مدیونید اگر آنچه که گفتیم را در سایتها پخش نکنید
بخدا رسالت یعنی شجاعت
راهمالی
Iran, Islamic Republic of
آقای رسام سلام
جاده راهمالی به چیتاب چی شد؟
چرا امام جمعه محترم مصوبات سفر نماینده که در قبال مردم بخش کبگیان
توخالی درآمدند را در خطبه ها اعلام نمیکنه؟
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1