کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه دیشموک:

مسئولان هرگز میز خدمت را ترک نکنند

4 شهريور 1401 ساعت 17:45

امام جمعه دیشموک گفت: مسوولان نسبت به رفع مشکلات روستا‌های دیشموک همت به خرج دهند با توجه به اینکه بسیاری از راه‌های روستایی دیشموک هنوز مسدود می‌باشد.


امام جمعه دیشموک گفت: مسوولان نسبت به رفع مشکلات روستا‌های دیشموک همت به خرج دهند با توجه به اینکه بسیاری از راه‌های روستایی دیشموک هنوز مسدود می‌باشد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: ملاک برتری قوم گرایی نبوده بلکه رعایت تقوای الهی است که نخبگان، جلوی قوم گرایی و طایفه گرایی را بگیرند تا رشد و پیشرفت حاصل شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به موکب اربعین در شهرستان کهگیلویه گفت: این موکب نیازمند کمک‌های مادی و نقدی برای خدمات‌رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام است که‌امیدوارم مردم از این ثواب بی‌بهره نشوند.
وی با اشاره به وضعیت فضای مجازی افزود: فضای مجاری با خوبی‌هایی که دارد اما آسیب‌های برای بچه‌های کوچک دارد.
راوند ادامه داد: روستا‌هایی همچون لیراب و سردو اینترنت پرسرعت داشته اما آموزش‌های لازم به بچه‌ها داده نمی‌شود.
وی گفت: والدین باید بر روی بچه‌ها نظارت داشته باشند تا با برگزاری جلسات هفتگی خانوادگی جلوی آسیب‌های فضای مجازی را با مدیریت آن و تقویت آموزه‌های دینی بگیرند.
راوند با اشاره به برپایی میز خدمت در هفته دولت افزود: این میز‌های خدمت باید ادامه دار باشد که حضور مسئولان نشانه همراهی با مردم است و ملاک حضور مسئولان در مساجد است تا مشکلات مردم رفع شود که از زحمات آنان و بخشدار تقدیر می‌شود.
امام جمعه دیشموک ادامه داد: مسئولان استانی بیشتر به منطقه دیشموک توجه و روستا‌هایی وجود دارد که هنوز راه‌های ارتباطی‌شان بازگشایی نشده است که نیازمند توجه مسئولان استانی است.
راوند با اشاره به هفته دولت از دوم تا نهم شهریورماه ادامه داد: دولتمردان در این هفته خدمات نظام اسلامی را بیان و ملاک عمل باید منویات مقام معظم رهبری باشد‌.
خطیب جمعه دیشموک با اشاره به ضرورت تکیه بر ارزش‌های اساسی و تحقق دولت مردمی گفت: مسئولان باید برای هر کاری برنامه‌ریزی داشته باشند تا مشکلات مردم رفع شود که مسائلی از قبیل کرونا، مسائل اقتصادی، فساد ستیزی، احیای‌امید مردم، اقتدار و اشراف دولت و تحول در سیاست خارجی از جمله اولویت‌های مدنظر رهبری به دولت سیزدهم است.
وی افزود: رتبه‌بندی معلمان، مهار کرونا، زیرساخت‌های فرهنگی، پوشش تحصیلی مدارس، توجه به آموزش و عدم وابستگی به نفت، عضویت در گروه شانگ‌های و سی و یک سفر با ۲۱ بازدید سر‌زده از جمله اقدامات ارزنده دولت است.
راوند با اشاره به برجام ادامه داد: آمریکایی‌ها برای احیای برجام به تعهدات‌شان عمل نکردند و غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکرات برای تأمین انرژی نیاز دارند و بدانند که ایران اسلامی انقلابی از منافع خود کوتاه نمی‌آید.
امام جمعه دیشموک با اشاره به روز کارمند در چهارم شهریور گفت: ویژگی یک کارمند تراز اسلامی، خوش اخلاقی و برخورد شایسته به دور از جناح بازی، سیاسی کاری و قوم گرایی است.
وی افزود: کارمند تراز اسلامی اهل اخلاق، مبلغ دین و عملگرا به کار‌های فرهنگی است که در کنار این کار‌ها به خوبی باید وظایف کاری‌اش را انجام دهد.
راوند با اشاره به ضرورت روَضه خانگی ادامه داد: روضه‌های خانگی در دیشموک با جمعیت انبوه مردم به یاد شهدای کربلا و روضه‌های امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.


کد مطلب: 451819

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451819/مسئولان-هرگز-میز-خدمت-ترک-نکنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1