تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۵۱۱۶۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

عملیات ساخت موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد

۲
۲
عملیات ساخت موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد
کبنا ؛
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای این استان در شلمچه آغاز شد.
به گزارش کبنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و فرماندار ویژه خرمشهر از مجتمع فرهنگی زیارتی و موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از استانها از جمله کهگیلویه و بویراحمد برای ایام اربعین تمهیداتی را برای زوار اتخاذ کردند و به همین منظور زمین‌هایی در مرز شلمچه در اختیار این استان ها قرار گرفت .
کیومرث حاجی زاده با بیان اینکه این زمین چند سالی است که تحویل استان شد، افزود: از دو هفته‌ پیش عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد.
وی بیان کرد: زیرساخت‌های خدماتی ـ رفاهی برای زوار اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست و در این مکان بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ حمام ساخته می‌شود.
وی بیان کرد: علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی و حمام، سازه‌های موقتی برای نمازخانه و استراحتگاه خواهران و برادران با وسایل خنک کننده تدارک دیده شد.
حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: استانداری خوزستان و فرمانداری ویژه خرمشهر حمایت‌های لازم برای ساخت این مرکز فرهنگی را دارند و امیدواریم تا اربعین این مکان آماده پذیرایی از زوار کربلا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا کار بسیار خوبی است هم کار فرهنگی ایست هم از اینکه مزین است به اسم شهدا یادگار و یادمان ماندگاری ایست برای شهدای مظلوم استان و هم خدمت رسانی به زواره اربعین حسینی جای بسی تقدیر است ان شاءالله این کار فرهنگی خدماتی پیگیری شود که نامی در خور شان شهدای استان و زائرین اباعبدالله باشد
حسین
Iran, Islamic Republic of
جوونا خونه ندارن شغل ندارن توان ازدواج ندارن دختر خانمهای نسل دهه شصت مرز 40 سالگی رو دارن رد میکنن و هنوز بخاطر وضعیت فاجعه بار اقتصادی مجرد موندن...
.
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1