کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

عملیات ساخت موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد

16 مرداد 1401 ساعت 12:13

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای این استان در شلمچه آغاز شد.


به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای این استان در شلمچه آغاز شد.
به گزارش کبنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و فرماندار ویژه خرمشهر از مجتمع فرهنگی زیارتی و موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از استانها از جمله کهگیلویه و بویراحمد برای ایام اربعین تمهیداتی را برای زوار اتخاذ کردند و به همین منظور زمین‌هایی در مرز شلمچه در اختیار این استان ها قرار گرفت .
کیومرث حاجی زاده با بیان اینکه این زمین چند سالی است که تحویل استان شد، افزود: از دو هفته‌ پیش عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد.
وی بیان کرد: زیرساخت‌های خدماتی ـ رفاهی برای زوار اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست و در این مکان بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ حمام ساخته می‌شود.
وی بیان کرد: علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی و حمام، سازه‌های موقتی برای نمازخانه و استراحتگاه خواهران و برادران با وسایل خنک کننده تدارک دیده شد.
حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: استانداری خوزستان و فرمانداری ویژه خرمشهر حمایت‌های لازم برای ساخت این مرکز فرهنگی را دارند و امیدواریم تا اربعین این مکان آماده پذیرایی از زوار کربلا شود.


کد مطلب: 451164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451164/عملیات-ساخت-موکب-شهدای-کهگیلویه-بویراحمد-شلمچه-آغاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1