تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۴۵۰۴۷۷
با حضور امام جمعه چیتاب انجام گرفت

توزیع بسته‌های فرهنگی در بین گردشگران

۳
۰
توزیع بسته‌های فرهنگی در بین گردشگران
کبنا ؛با حضور امام جمعه همراهی بخشدار کبگیان و به همت گروه جهادی شهیده گلنار جریده  بسته های فرهنگی در جایگاه گردشگران سدچیتاب توزیع شد.
به گزارش کبنا، مدت زمان عدیده ایست که سد پرآب در منطقه خوش آب و هوای چیتاب در استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان گردشگران متعددی از سراسر نقاط کشور هست.
گردشگرانی که علیرغم کمبود امکانات رفاهی تفریحی در هیاهوی هنجارهای متعدد رفت و آمد چیتاب به سد پرآب منطقه مذکور با اذعان به مدل فرهنگ مناطق خود به زعم مردمان خطه کبگیان و چیتاب دچار نقصان پوشش هستند و باعث شده تا مردمان ان دیار بامراجعه به نهادهای فرهنگی متولی خواستار کنترل پوشش این میهمانان انبوه از سراسر نقاط کشور بشوند. در همین راستا و در روزهای پایانی هفته عفاف و حجاب با درایت امام جمعه و همراهی بخشدار کبگیان گروه جهادی شهیده گلنار جریده با همکاری حوزه خواهرانحضرت فاطمه "س" چیتاب در اقدامی زیبا با حضور در کنار گردشگران متعدد کشوری در جایگاه بند انحرافی "سـدِ چیتاب" با توزیع بسته های فرهنگی از جمله چادر، روسری و جوراب، بسته های شیرینی و صحبت در گویشهای خود با آنان نوع فرهنگ و مدل برخورداری پوشش منطقه را برایشان توضیح دادند.
درهمین راستا بازتاب عالی اقدام خیلی محترمانه و مودبانه این گروه از دیدگاه گردشگران باعث شد که لزدر و سرگروههای مسافرین حاظر تحت تاثیر برخورد گرم افراد گروه جهادی با ارشاد وتذکرات به دیگر نفرات خود در قالب تورهای متعدد گردشگری از آن فضای ملتهب در اذهان عموم فاصله گرفته وبا ایجاد یک فضای تقریبا مردم پسند به تفریحاتشان بپردازند. این حرکت بسیار زیبا باعث شد تا گردشگران باقرار گرفتن در فضایی کاملا عاطفی و دوستانه با شناخت مفهوم گردشگری و گردشگر پذیری باشناسائی تفریحات سالم از تفریحات تشنج زا واحترام به فرهنگ غنی مردمان این دیار با خیالی آسوده به تفریحات خود بپردازند.
شهر خوش آب و هوای چیتاب مرکز بخش کبگیان با دارا بودن دو رودخانه بزرگ چیتاب و بشار در قلب کبگیان و یوردهای متعدد ییلاقی قشلاقی بیش از یک سوم پوشش گیاهی وبلوط استان در فاصله ۳۵کیلومتری شمال غربی یاسوج مرکزاستان کهگیلویه ورویراحمد قرار دارد.

----------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
درود وخسته نباشید خدمت شما درود ویژه به اقای کاشفی مرد واقعا انقلابی هميشه در صحنه
Iran, Islamic Republic of
سد به نام جوزاره نه چیتاب
خرسنـد-ساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب آقای رسام
خداقوت خدمت همه عزیزان
کاربسیار ارزنده ای بود
بقاءکار باعث،نهادینه شدن فرهنگ اصیل ایل عباسی هست
مردمان، بااصالت، متعصب،ریشه دار و خوش برخورد
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1