تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۵۰۴۵۷
با حضور مسولان استانی:

آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۱
۱
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
کبنا ؛
مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان با حضور مسولان استانی و مدعوین در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان  برگزارشد.
به گزارش کبنا، معاون آموزش ابتدایی استان در این مراسم با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت و امانتی الهی است گفت: برای امنیت کشور و حفظ میزهای مسئولیت با هدف خدمتگزاری به مردم، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است و این یک حقیقت است که تمام مسئولین نظام در هر مرتبه جایگاهی مدیون شهداء، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهداء هستند.
وی ضمن بیان این که باید مدیریت را فرصتی برای خدمت به مردم در نظر بگیریم، خواستار اهتمام مدیران در زمان قبول مسئولیت جهت خدمت به مردم شد.
رئیس سابق آموزش و پرورش  استثنایی استان در این مراسم گفت: در مرحله اول از تمامی همکارانم در مجموعه آموزش پرورش استثنایی استان تقدیر و تشکر دارم، ۱۳۰۰ روز همراه من بودید و تلاش کردید.
شهربانو بختیاری  گفت : بزرگترین چالش های آموزش پرورش استثنایی نبود زمین برای ساخت مدرسه بود برای یک منطقه یک سال یک خیر را معطل کردیم.
وی با اشاره به بخشی از کارهای انجام شده  افزود : ۱۸ هزار متر مربع زمین جهت ساخت مدارس تهیه و در اختیار مجموعه آموزش پرورش استثنایی استان قرار گرفت.
بختیاری تاکیدکرد: توسعه فضاهای مدارس یکی دیگر از دغدغه ها بود در این دو سال ۴ هزار متر مربع ساخت مدارس در شهرستان ها داشتیم.

رئیس سابق آموزش پرورش استثنایی استان گفت: ساخت مدرسه در گچساران، ساخت اولین مدرسه متوسطه چرام، اولین مدرسه تخصصی اوتیسم در شهر یاسوج ، تامین زمین برای اولین مدرسه کودکان استثنایی دیشموک، راه اندازی اولین کارگاه کیف و چرم دانش آموزان ناشنوا در یاسوج، ایجاد و راه اندازی اولین مرکز آموزشی و توانبخشی در سی سخت، راه اندازی اتاق بازی ویژه در مدارس استثنایی استان، اولین اتاق پایگاه مجازی استان، اولین مرکز مشاوره تخصصی استثنایی استان، افزایش طرح حمایت های خدماتی و درمانی،  کسب مقام سوم جذب خیرین در  سطح کشور  ، تجهیز تمامی مدارس به سیستم هوشمند ایجاد اولین سالن کنفرانس تخصصی استثنایی استان، تهیه تبلت برای ۴۰ درصد این دانش آموزان استثنایی،  تجهیز اولین مدرسه پذیرای استان، اجرای ۴۰ هزار نفر ساعت اموزش بخشی از کارهای انجام شده در دو سال اخیر است.
بختیاری عنوان کرد: مسئولیت های اجرایی و اداری درگذر است آنچه می ماند صحنه هنرمندی ماست، اساس انتخاب هایم بر اساس شایستگی ها بوده است و هیچگاه نگاه سیاسی برای انتخاب مسولیت ها و انتصابات نداشتم.

رئیس سابق آموزش پرورش استثنایی استان در ادامه گفت: با هیچ جناح و حزبی  معامله نکردم و تمام تلاشم خدمت به این فرشته های زمینی بود.
دولت دوست رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در این مراسم گفت: آموزش پرورش استثنایی جایگاه ویژه ای دارد و توجه به عدالت آموزشی و تربیتی بسیار مهم است، این افراد نیز همچون بقیه حق زندگی دارند، اینکه فقط روز معلولان به فکر آنها باشیم قابل قبول نیست.
وی افزود: رسالت ما تحقق این جمله بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند است ،از همین جا از مسولان کمک می خواهم اگر به دنبال کار خیر هستند در آموزش و پرورش استثنایی استان به دنبال آن باشید.
دولت دوست ادامه داد: در بحث سخت افزاری و فضاهای آموزشی تلاش خواهم کرد ایجاد روابط شایسته و در خور از اهداف من است، شایسته سالاری توجه جدی به جشنواره های فرهنگی و هنری ، بازشناسی ظرفیت های مختلف، ترمیم روابط درون بخشی،  چابک سازی نیروها از برنامه های آینده خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای خدا
کسانی رو پست بهشون می دید که یکبار سر بر سجاده نگذاشته اند
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1