تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۵۰۴۵۵
همزمان با عید غدیر خم؛

اهدایی بسته گوشت قرمز برنامه «سمت خدا» بین خانواده های کم بضاعت کهگیلویه و بویراحمد

۰
اهدایی بسته گوشت قرمز برنامه «سمت خدا» بین خانواده های کم بضاعت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با عید غدیر یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز به صورت رایگان بین خانواده زندانیان،معلولان و سایرخانواده های نیازمند این استان توزیع شده است.
به گزارش کبنا، علیرضا دولت آبادی اظهار داشت: این بسته های حمایتی در بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری کهگیلویه و بویراحمد به منظور کمک به معیشت نیازمندان توزیع شده است.
مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر بسته گوشت توزیع شده با وزن ۱.۵ کیلوگرم و به ارزش ۲۶۰ هزارتومان بوده است.
دولت آبادی تاکید کرد: این بسته های معیشتی اهدایی خیران برنامه تلویزیونی سمت خداست که با مشارکت کانون های رابط، بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
وی گفت: طرح قربانی گوشت نذری ویژه نیازمندان از سوی خیران نیک اندیش در سومین سال اجرا قرار دارد و این اقدام خداپسندانه با همکاری کانون های مساجد و برخی گروه های جهادی خانواده های نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت قرار داده است.
دولت آبادی بیان کرد: در اعیاد و سوگواره های مذهبی امسال چندین مرحله گوشت قرمز در استان توزیع شده است.
مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: راه اندازی کاروان های شادی از دیگر برنامه های کانون های مساجد همزمان با عید غدیر است.
وی تاکید کرد: این ویژه برنامه ها با هدف ایجاد فضای نشاط در این عید بزرگ اسلامی پیش بینی شده است.
بسته‌های حمایتی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشت توزیع می‌شود
پرویز مددی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به عید سعید غدیر، اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر بسته‌های حمایتی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه این بسته‌های حمایتی در قالب گوشت‌های بسته بندی شده است، خاطرنشان کرد: بسته‌های گوشت بسته بندی شده در میان نیازمندان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر و روستاهای باشت توزیع می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت کمک به نیازمندان و مستمندان را توصیه مهم اهل بیت(ع) در روز عید سعید غدیر عنوان کرد و گفت: کارهای خیرخواهانه و فرهنگ کمک به نیازمندان باید در جامعه ترویج شود.
مددی بر لزوم توجه ویژه به عید سعید غدیر در جامعه تاکید کرد و افزود: جشن‌های عید غدیر باید در باشت باشکوه برگزار شود.
وی با تاکید بر تبیین عید غدیر برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان، بیان کرد: این عید بزرگ‌ترین عید مسلمانان بوده و باید گرامی داشته شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: این اداره برای عید سعید غدیر برنامه‌هایی را نیز در سطح مساجد و حسینیه‌ها با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی تدارک دیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1