تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۵۰۳۱۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

خودروها با حرکات نامتعارف نیمه شب در خیابان های یاسوج توقیف می شوند

۱
۰
خودروها با حرکات نامتعارف نیمه شب در خیابان های یاسوج توقیف می شوند
کبنا ؛
شب گذشته در ساعات پایانی شب و آغاز روزی دیگر پس از نیمه شب گذشته در ساعات پایانی شب مسئولین قضایی و انتظامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تا پاسی از شب، در سطح میادین و گذرگاه‌های شهر یاسوج برای ایجاد امنیت پایدار تلاش می‌کردند و در بین مردم بودند.
به گزارش کبنا، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: بیش از ۶ ماه است که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، به همت نیروی انتظامی برقرار است و این طرح با توجه به تقاضای مردم، جهت استمرار آن به یک برنامه تبدیل شده است.
ملک حسینی افزود: به همین خاطر امشب (شب گذشته) با برنامه ریزی انجام شده در ساعات پایانی شب، چشمان بیدار نیروی انتظامی، امنیت پایداری که حق مردم و مطالبه عمومی هست، به ارمغان خواهند آورد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص نکات مهم و مورد نظر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: خودروهایی که در ساعات پایانی شب با حرکات نامتعارف اقدام به سلب آسایش عمومی می نمایند به مدت طولانی توقیف خواهد شد و در پارکینگ نگهداری می‌شوند.

مدعی‌العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: افرادی که در این ساعت باعث سلب آسایش مردم می شوند به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی بازداشت خواهند شد.
ملک حسینی بیان داشت: خواهش من از مردم عزیز این است که این، امنیت پایداری که امروز نتیجه خون شهداء و زحمات شبانه‌روزی سربازان شان در نیروی انتظامی هست، قدر بدانند و با انجام حرکت های نامتعارف که باعث آزار مردم می شوند، خودداری بکنند. 
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان تصریح کرد خط قرمز دستگاه قضا و نیروی انتظامی همانطور که قبلاً نیز بیان و تأکید شده، امنیت مردم است و این امنیت به برکت خون شهدا حاصل شده، همه ما به عنوان سربازان و خادمان مردم از این امنیت دفاع خواهیم کرد.
در ادامه سرهنگ حمیدرضا اکبری جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مصاحبه در سخنانی در خصوص انجام طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، در راستای برخورد با خودروهای متخلفی که اقدام به انجام حرکات نمایشی و نامتعارف می‌کنند و در ساعات پایانی شب، برای مردم شریف شهرستان مزاحمت ایجاد می‌نمایند در سطح شهر انجام می دهند انجام می شود.
وی افزود: به اتفاق همکاران در پلیس های تخصصی و کلانتری‌ها و دادستان محترم که حضور دارند این طرح شروع شده و با این پدیده که برای مردم مزاحمت ایجاد می نمایند برخورد می‌کنیم. جانشین فرماندهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه با هماهنگی مقام محترم قضایی جزء برنامه‌های فراجا بوده و از ابتدایی تشکیل فراجا در سطح کشور وجود داشته و در استان، با همت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از دی‌ماه سال گذشته با هماهنگی و حضور میدانی دستگاه قضایی و فراجا با جدیت بیشتری نسبت به گذشته این طرح را شروع کردیم، و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
دادستان عزیز
سلام
ممنون . متشکریم .ان شاءالله عاقبت بخیر شوید .
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1