تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۵۰۲۹۶
مدیرکل کمیته امداد استان؛

اختصاص 142 میلیارد تومان به مسکن مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۰
اختصاص 142 میلیارد تومان به مسکن مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بودجه اختصاص یافته به خدمات عمرانی و مسکن مددجویان این نهاد در سال جاری، 142 میلیارد و 691 میلیون تومان است.
به گزارش کبنا، قباد مبشری اظهار کرد: تأمین مسکن مددجویان یکی از مهمترین دغدغه های کمیته امداد است که این نهاد در کنار سایر خدمات خود به منظور تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان موردحمایت، در امر تأمین مسکن آن‌ها فعالیت و خدمات قابل‌توجهی داشته است.
مبشری افزود: در سرفصل موافقت‌نامه بودجه امسال بیش از 142 میلیارد و 691میلیون تومان برای ساخت وساز ساختمان‌های مددجویی و تکمیل آن‌ها و همچنین تعمیرات مسکن مددجویی اختصاص داده شده است.
وی تصریح کرد: این مبلغ برای 4277 مورد کمک به احداث، تکمیل و خرید مسکن مددجویی، فضای جانبی از جمله سرویس بهداشتی و حمام و تعمیرات کلی و جزئی هزینه می شود.
مبشری با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی در قالب خرید، ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی و تعمیرات مسکن مددجویی یکی از برنامه‌های در دستور کار این نهاد است، گفت: در سال گذشته 88 میلیاردتومان در خصوص ارائه 2725 مورد خدمات عمرانی به مددجویان این نهاد هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: به منظور ایجاد سرپناهی امن و مقاوم برای مددجویان، نیازمند یاری خیران و نیکوکاران هستیم و انتظار داریم کسانی که می توانند، ما را در امر ساخت و خرید مسکن برای مددجویان تحت حمایت یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1