تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۵۰۲۷۰
کبنا گزارش می‌دهد

ام آر آی گچساران در کما؛ 4 ماه رادیولوژی بیمارستان رجایی خراب است / مدیریت بهداشت و درمان و مسئولان شهر پاسخگو باشند

۹
۰
ام آر آی گچساران در کما؛ 4 ماه رادیولوژی بیمارستان رجایی خراب است / مدیریت بهداشت و درمان و مسئولان شهر پاسخگو باشند
کبنا ؛در استان کهگیلویه و بویراحمد، گچساران همیشه به عنوان شهری که امکانات آن در حد مطلوبی است نام برده شده، زمانی گچساران هنوز نام آشنایی نبود و بودجه پایینی داشت ولی در حال حاضر بودجه گچساران با برخی شهرهای بزرگ برابری می‌کند.
متأسفانه با وجود اینکه نظام اسلامی همیشه در کنار مردم بوده و مردم هم قدردان بوده‌اند، خیلی از مسائل حاصل سوء مدیریت‌ها و مدیریت‌های ضعیف است. روزانه تعداد زیادی از مردم گچساران به بیمارستان شهیدرجایی مراجعه می‌کنند ولی می‌بینیم که دستگاه رادیولوژی این بیمارستان بیش از 4 ماه خراب شده است. مرکز ام آر آی که آن هم زیر نظر بیمارستان است، که همیشه خرابی داشته، بیشتر از 6 ماه خراب است و هیچ خدماتی نمی‌دهد، این مرکز روزانه بیش از 30 مراجعه کننده داشته، ولی این مردم که مجبور بوده‌اند برای ام آر آی به بهبهان یا شهرهای دیگر مراجعه کنند، الان هم با وجود اینکه این مرکز را در شهرستان داریم باز هم باید به شهرهای اطراف مراجعه کنند. آیا این هدررفت بیت المال نیست؟ افرادی که در این مرکز حقوق می‌گیرند، حقوق چه کاری را می‌گیرند؟ اگر قرار است ام آر آی در این شهرستان نباشد تکلیف مردم را روشن کنید، یا این مرکز را به بخش خصوصی بسپارند تا کارها روی روال انجام شود.
از طرفی بیمارستان رجایی به دلیل مشکلات فاضلاب بیمارستان، وضعیت بهداشتی نامناسبی دارد، و ساختمان تخریبی است. کلینیک مهر نیز مدت زیادی است که بخش رادیولوژی و آزمایشگاه آن تعطیل شده است، با اینکه مدیران قول داده بودند که مشکلات کلینیک را حل خواهند کرد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.
بعضی از مسئولان انتقادات به مدیریت بهداشت و درمان را نمی‌پذیرند و از رسانه‌ها خواستند شبکه سلامت و بهداشت و درمان را به حاشیه نکشانند، با این حال، چه کسی پاسخگوی مدیریت‌های ضعیف در بهداشت و درمان است؟ متأسفانه مسئولان از جمله نماینده مردم که وکیل مردم است سکوت می‌کند، و می‌خواهند که در سکوت و بی حاشیه بودن مشکلات شهر به همان حال بماند، پس چه کسی باید مطالبه‌ی حق مردم را بکند؟
بهداشت و درمان در گچساران نیازمند تحول و حضور جوانان متخصص و بی حاشیه‌ی سیاسی است که پای کار باشند، با وجود مدیریت فعلی، وضع به همین منوال ادامه خواهد داشت.
در دوره گذشته، وقتی تاجگردون نماینده مردم از وضعیت ام آر آی انتقاد می‌کرد، مسئولان شهر به هول و ولا می‌افتاد، اما الان می‌بینیم که هیچ خبری از کار نیست، حداقل بصورت نمایشی هم که شده کاری صورت نمی‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیمارستان های استان واقعا خدمات درخور مردم ارائه نمیدن.ببمارستان باشت دریاعت های تعویض شیفت ساعت ها پزشک ندارد همانند یه خانه بهداشت قدیمی هم کار نمی کنند رئیس که میگوید من مرید نمابنده هیتم قطعا کسی با مریدش هم برخورد نمیکند.همه چیز سباسی شده پرستاران وپزشکان میگویند حقوق نمیگیرند ودست مزدشان را نمیدهند
بیمار
Iran, Islamic Republic of

فقط با شعار دارن کسب درآمد و شهرت میکنند والا کاملا ضد مردم بدبخت کار میکنند
اگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب سامر مرادیان که به اسم گچساران رفته و فقط دارد سید ناصر تخریب میکنه .
امام زاده جعفر
Iran, Islamic Republic of
میدونی چرا کاری صورت نمیگیره کبنا....؟
چون تو تا همین الان بد غلام نژاد رو هم خوب جلوه میدی و مدام از عملمرد ضعیفش دفاع میکنی. اساسا نشون دادی هر کس جیبتو پر کنه یا هم ولایتی تو باشه دیگه عدم شایستگی و لیاقت برات مهم نیست و تو همه جوره ازش دفاع میکنی خب طبیعیه که وقتی نون رو به نرخ روز میخوری باید هم این وضع اسفناک شهرتون باشه...
تا دیروز برای تاجگردون دسته گل میفرستادی به محض عدم تایید نهایی او، اولین رسانه ای که شمشیر رو از رو برای تاجگردون بست همین تو بودی کبنا.... حالام که دیدی علی آباد شهر نیست گاهی به نعل میزنی گاهی هم به میخ...
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه اونایی که باعث رد صلاحیت تاجگردون شدن خدا لعنت کنه هرکس که یک کلمه بر علیه تاجگردون گفت ونوشت
Iran, Islamic Republic of
جای خالی تاجگردون بیش از همیشه در گچساران احساس میشه
پرستار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مدیریت دانشگاه تا ب الان هیچ مدیری رو جاب جا نکرده چرا ک ظاهرا حرفهای رسانه های مخالف ایشان درست بوده اگ ایشان اصولگرا هستن چرا تا الان هیچ رئیس بمارستان و زیر مجموعه اش عوض نشده اگ همسو نبودن قطعا کار کردن با همدیگه براشون سخت بود
مهدی علیزاده
United States
به امید خدا و جدم امامزاده علی آقای تاجگردون دوباره شهر را سر و سامان خواهد داد این شهر رو تاجگردون آباد کرد
Iran, Islamic Republic of
هیچگاه مدیریت شبکه و مرکز بهداشت تا این اندازه ضعیف نبوده !
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1