تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۴۴۹۹۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار بهمن دوستی با مدیر بانک ملی آریوبرزن یاسوج

۴
۳
دیدار بهمن دوستی با مدیر بانک ملی آریوبرزن یاسوج
کبنا ؛بهمن دوستی ریاست کمیته امداد چیتاب در دیدار با مظفری مدیر بانک ملی شعبه آریو برزن یاسوج خواستا تصریح روند پرداخت اعتبادرات وام تبصره ۱۶ سال جاری به مددجویان این نهاد شد.
به گزارش کبنا، ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) چیتاب در این دیدار با اشاره به همراهی همیشگی بانک ملی ایران با نهاد کمیته امداد و تحقق حداکثری تکالیف تسهیلاتی بانک طی سالهای اخیر، گفت: بانک ملی همواره در ثواب بزرگ اشتغال زایی مددجویان دخیل است فلذا به پاس زحمات و به رسم ادب به نمایندگی از طرف همه امدادگران و جامعه هدف کمیته امام خمینی (ره) و مددجویان کبگیان کمال قدردانی را از این بانک دارم.
ریاست کمیته امداد کبگیان امثال آقای مظفری در شعب بانک ملی را مرد میدان در روزهای سخت خواند و بیان کرد: در سالهای گذشته هم بخش قابل توجهی از تسهیلات تکلیف شده به بانک ملی به جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه و ایجاد اشتغال برای مددجویان محقق شده که این عملکرد بسیار قابل تقدیر است.
بهمن دوستی خاطر نشان کرد: در فراهم شدن فرصتهای شغلی مددجویان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته امسال نیز مأموریت ایجاد شغلهای بیشتر را داریم که بانک ملی در این ثواب بزرگ مشارکت قابل توجهی دارد.
وی تصریح کرد: از ریاست محترم بانک ملی شعبه آریوبرزن جناب آقای مظفری استدعامندیم جهت تصریح در پرداخت وام تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ مددجویان بخش کبگیان اهتمام ویژه‌ای بفرمایند. مظفری ریاست بانک ملی شعبه آریو برزن یاسوج هم با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک همکاری میان بانک ملی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه علی رغم سختی‌های نظام اقتصادی کشور به ویژه در سال گذشته، بانک ملی ایران همراه این نهاد بوده است، افزود: در نخستین جلسه شورای عالی اشتغال در دولت انقلابی، زمان بر بودن دسترسی را یکی از مهم‌ترین مشکلات در بخش تسهیلات اشتغال عنوان شده بود که با دستور ریاست محترم جمهوری و ابلاغ بانک مرکزی، تکلیف تسهیلات اشتغال زایی در رنج مشخص شده (50 هزار میلیارد ریالی) به بانک‌های عامل و من جمله شعیب متعدد امثال ما ابلاغ شد. وی با تاکید بر اینکه امام راحل (ره) به زیبایی آیه‌های قرآنی را در لایه‌های زندگی اجتماعی ما پیاده کرده و از این رو یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های ما نشان دادن مدیریت کارآمد نظام و مدیریت اسلامی است، اظهار کرد: تسهیلات پرداختی بانک ملی برای اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در 6 ماهه اول و دوم سال گذشته علی رغم مشکلات اقتصادی کشور، نشان می‌دهد این بانک در سختی‌ها نیز همراه همیشگی بوده است.
مدیر بانک ملی شعبه آریوبرزن یاسوج در پایان این دیدار با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد مقدس برای خدمت رسانی به طبقات آسیب پذیر جامعه به لحاظ اقتصادی است، گفت: تحریم‌ها در دهه گذشته معیشت مردم را آسیب پذیر کرد و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از پیش به عنوان یک نهاد بنیادی در کنار اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گرفت.
وی با تاکید بر اینکه بانک ملی توجه ویژه‌ای به کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد، تصریح کرد: امیدواریم درسایه تلاش ما بعنوان خادم در شعبات این بانک بتوانیم موضوع خدمت رسانی را ادامه دهیم وقطع به یقین تمام تلاش بنده و همکارانم اعتلای اهم خواسته مطالبات موجود در تفاهم نامه مندرج جهت خدمت به مـددجویان، این ولی نعمتان انقلاب خواهد بود و یقین داشته باشید طبق وظیفه محوله دراین راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل چیتو
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر وقت شناس
دلسوز
زحمتکش کمیته امداد چیتاب
من امدادی نیستم
ولی جناب دوستی میان این همه غل و غش
پاکدست و متعهد هستند
عباسی ایل سردیار
Iran, Islamic Republic of
کاش همه مدیران مانند بهمن دوستی
کاربلد، رهگشا و پاکدست بودند
منصور باشید.
مالخانی
Iran, Islamic Republic of
درمیان،مدیران پروازی
بخش کبگیان
تنها مدیر منظم پاکدست بهمن دوستی
صبور، کاربلد،انقلابی
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دوستی دوست داشتنی
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1