تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۴۴۹۳۵۱
در توئیتی منتشر شد؛

علی مطهری: مجلس یک قدم به سوی استبداد برداشت / شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی ساختگی هستند

۱
۰
علی مطهری: شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی ساختگی هستند
کبنا ؛علی مطهری از تصمیم نمایندگان یازدهمین در دادن اختیاراتی به شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی انتقاد کرد.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت: «مجلس سیزدهم به جای آن که طبق قانون اساسی قانونگذاری را منحصر به خود بداند، با مصوبه اخیر خود به شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی حق قانونگذاری داد و ضمنا حق دادخواهی مردم درباره مصوبات این دو شورا از طریق دیوان عدالت اداری را سلب کرد و برخلاف فلسفه وجودی خود که مبارزه با استبداد است، یک گام به سوی استبداد برداشت آنهم از طریق بال و پر دادن به دو شورایی که اصلا در قانون اساسی وجود ندارد و ساختگی است برای محدود کردن مجلس.
در واقع مجلس دستان خود را بسته‌تر کرد. دستانی که قبلا نیز توسط مجمع تشخیص به بهانه سیاست‌های کلی نظام مقداری بسته شده بود. شیر بی‌یال و دم و اشکم».

 
مرجع : انصاف نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این نمایندگان با یک اقلیت کمی بر حسب چرخ روزگار وارد این مجلس بدون برنامه و ضعیف شده اند و از خدا و چرخ روزگار غافل شده اند و نمیدانند زمانه مثل ابر و باد در حرکت است تا چشم بهم بزنند دوره آینها هم تمام است شاید خدا بخواهد دست و پای ظالمین به دست خودشان ببندند مردم از این فضای مجازی و حقیقی این مملکت جز اه و افسوس و بدبختی هیچ چیزی عائدشان نیست همه میدانند آقای میرسلیم مثلا مخالف فضای مجازی است مثل افعی بر صعنت خودرو چنبره زده به نام انقلاب و انقلابی گری و تاکنون هم کوچکترین خدمت عملی به انقلاب نکرده باید مخالف باشد تا برای سرکیسه کردن مردم دغدغه ای نداشته باشد هیچ کدام از مسولین این کشور جهت رضای خدا انقلابی نبوده و نیستند فقط برای غارت بیت المال دم از دین و انقلاب میزنند اینها همه نوکر انگلیس و کاندا هستند وای بر مردمی که سر صف ایستاده اند و فقط اعترضشان این است میر سلیم زود ما را بزنید بزن ها را بیشتر کنید تا ما سر صف نمانیم وای به این ملت وای به این ملت که دیگر نه بهدرد خودشان میخورند و نه به درد کشور حتی انگلیس که حکومتها و شاهان دنیا را تغیر میدهد متوجه شده که ملت ایران خیلی سربزیر شکسته شده اند دیگر همه تسلیم سیاست های انگلیسند مردم را در فقر وبدبختی و ذلالت..
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1