تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۴۴۹۳۴۸
با حکم استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد:

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد منصوب شد ( + تصاویر )

۱
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد منصوب شد ( + تصاویر )
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: فارغ از نگاه‌های سیاسی و منطقه‌ای الحمدالله همدلی برای خدمت به مردم در فرمانداری بویراحمد وجود دارد.
به گزارش کبنا، با حضور فتاح محمدی مدیر کل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فتاح محمدی با تشکر از خدمات پورشریفی در مدت مسئولیت معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد، با اشاره به آیاتی از قرآن در موضوع پذیرش مسئولیت‌ها؛ برای «پرویز حقیقت» آرزوی موفقیت کرد که بتواند با انرژی بیشتر در راستای خدمت به مردم کوشا باشند.
مهدوی فرماندار بویراحمد نیز در این آیین از خدمات مهندس پورشریفی معاون سابق سیاسی بویراحمد و گروه سیاسی فرمانداری بویراحمد تقدیر و اعلام کردند از اعتماد استاندار محترم و معاون سیاسی استانداری در اعتماد به پیشنهادات فرمانداری و همکاری در انتصاب معاونین فرماندار تشکر نمودند و بیان داشتند که به جرائت می‌توان بگویم فارغ از هر گونه نگاه سیاسی و منطقه‌ای یک فضای همدلی در فرمانداری بویراحمد برای خدمت وجود دارد و از این همدلی همکاران سپاسگزارم.

وی به ظرفیت‌ها و سوابق پرویز حقیقت به عنوان معاون سیاسی خود اشاره و گفت: معتقدم که زیرساخت بسیاری از حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و ... فرهنگی است و الحمد الله سوابق حقیقت هم نشان از ظرفیت فرهنگی ایشان است که می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
پرویز حقیقت معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد نیز در سخنان کوتاهی با اشاره روحیه جهادی و فساد ستیزی دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور، اعلام کردند که با حوزه سیاست و اجتماع و فرهنگ سال‌ها آشنایی و سروکار دارم و امیدوارم در کنار همکاران جدیدم در فرمانداری بویراحمد، بخشداران و خصوصاً حوزه سیاسی فرمانداری شهرستان بتوانیم گام‌های موثرتری را در رفع مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و امنیتی بر داریم.
ایشان بیان داشتند تمام ظرفیت خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار خواهم گرفت و از همه همکاران جدید برای ارتقاء و بهبود تقاضای مساعدت و مشاورت دارم.
پرویز حقیقت از نیروهای مؤثر جریان اصول گرایی استان و شهرستان بویراحمد می‌باشد.
در این جلسه فریبرز روایی که تاکنون سرپرست معاون برنامه ریزی فرماندار بودند، با حکم دکتر احمد زاده رسماً به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار نیز منصوب شد.








نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1